Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hmm - øv igen...
Jeg var til barnedåb sidst og den 17. skal jeg Dizzy koncert (glæder mig helt vildt).
Men jeg vil rigtig gerne være med til et vol. 4 møde.
Jeg har forresten en datter på 16 måneder og er gravid med nummer to.
SMIL fra Mette 22+6
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
msax skriver: hmm - øv igen... Jeg var til barnedåb sidst og den 17. skal jeg Dizzy koncert (glæder mig helt vildt). Men jeg vil rigtig gerne være med til et vol. 4 møde. Jeg har forresten en datter på 16 måneder og er gravid med nummer to. SMIL fra Mette 22+6
Øv det var da træls. Håber du kan komme med til næste møde så
Men det bliver da vildt fedt med Dizzy koncert
ooooopppp
op igen
Krakkede lige, og det ligger alligevel lige 90 km herfra Randers Men jeg har i øvrigt også en anden aftale den dag, klokken 10:00....Så det må blive en anden god gang, måske
Ses i også ind imellem tættere omkring Århus/Viborg/Randers ???
JustAnotherName skriver: Krakkede lige, og det ligger alligevel lige 90 km herfra Randers Men jeg har i øvrigt også en anden aftale den dag, klokken 10:00....Så det må blive en anden god gang, måske Ses i også ind imellem tættere omkring Århus/Viborg/Randers ???
tja....ikke endnu men man kan aldrig sige aldrig. vi skiftes lidt til det. indtil videre har det været i Aulum og Vildbjerg
så opper vi den lige igen. ku jo være at andre havde lyst til at mødes med os. den 17 april kl 11
Smillaluna
nutche
Drømmer
Mathildesmor
Line&Liam
BlyViol
nutche skriver: så opper vi den lige igen. ku jo være at andre havde lyst til at mødes med os. den 17 april kl 11 Smillaluna nutche Drømmer Mathildesmor Line&Liam BlyViol
Som du dog opper dig
smillaluna skriver: Som du dog opper dig
ja er virkelig i (h)opla
mon ikke snart alle har set den
ku jo være at andre havde lyst til at mødes med os. den 17 april kl 11
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128