Det er da pisse svært.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

TbCp

Ranarupta skriver:

Jeg er helt vildt med Albert, og det er nok også dét vores Bønne kommer til at hedde.

Derudover kan jeg lide Linus, Frederik, Christian, Tristan, Uffe og mange flere...

Prøv at kigge hér:  http://www.baby-navne.dk/populaere-navne/

Jeg er vild med navnet Albert. Det var det ene af de 2 drengenavne vi kunne blive enige om. Det andet var Linus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

TbCp

Mine bud.....
Anton
Peter
Frederik
August
Daniel

Anmeld

3. april 2010

blomst84

TbCp skriver:

Mine bud.....
Anton
Peter
Frederik
August
Daniel

JAA  syntes også August er et vildt sødt navn...

Anmeld

4. april 2010

Ranarupta

TbCp skriver:

Jeg er vild med navnet Albert. Det var det ene af de 2 drengenavne vi kunne blive enige om. Det andet var Linus

Jaaa, elsker de to navne!

Anmeld

4. april 2010

DLM

synes også det er vildt svært med drenge navne, og skal jo så have en dreng her til juli, som så skal hedde Magnus

Anmeld

4. april 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Jeg troede ikke det var så svært at finde på navne, har siddet og kigget på navne på nettet det er da godt nok noget af det sværeste jeg har prøvet.... Vil gerne bare have et almindeligt navn men syntes alle navne er så specielle idag. Jeg kunne sådan set godt tænke mig hvis det var en pige at hun skulle hedder Karen Marie, Men hvis det bliver en dreng så er jeg på bar bund... nogen gode forslag?

Personligt så ELSKER jeg navnet Mads...

Ville selv bruge det, men nu skal jeg have en pige, så det dur ikke rigtigt..

Ellers er der Nicolai, Claus, Jesper, Casper, Kenni, eller Jacob.

Knus NoName 23+4

Anmeld

4. april 2010

bagger26

Ja jeg vil jo også gerne reklamere lidt for navnet Mads.. Det hedder min søn...  Og han er en helt vidunderlig dreng..

Anmeld

5. april 2010

Sommerfuglelarven

Når nu du er til dobbeltnavne (Karen Marie), så synes jeg at disse passer rigtig godt til det:

Karl Emil

Karl Johan

Karl Elliot

Anmeld

9. april 2010

MiMa

Jeg synes godt at barnet må få et navn der ikke ligger i top 10. På den måde får barnet sit EGET NAVN og skal ikke dele navn med klassekammerater og andre hele tiden. Hvis man vælger et navn der er meget populært kan det også være en god idé med et dobbeltnavn, da barnet så på denne måde får et unikt navn. 

Her er så mine forslag til almindelige navne.

Jakob/Jacob

Hans

Kristian/Christian

Mads

Rasmus

Nikolaj/Nicolaj

Eller sammensat til f.eks.

Mads Christian

Hans Jacob

Anmeld

9. april 2010

oo

eller Hans Frederik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.