Det er da pisse svært.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.300 visninger
24 svar
0 synes godt om
3. april 2010

mullesmith2

Jeg troede ikke det var så svært at finde på navne, har siddet og kigget på navne på nettet det er da godt nok noget af det sværeste jeg har prøvet.... Vil gerne bare have et almindeligt navn men syntes alle navne er så specielle idag. Jeg kunne sådan set godt tænke mig hvis det var en pige at hun skulle hedder Karen Marie, Men hvis det bliver en dreng så er jeg på bar bund... nogen gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Moar'en

mullesmith2 skriver:

Jeg troede ikke det var så svært at finde på navne, har siddet og kigget på navne på nettet det er da godt nok noget af det sværeste jeg har prøvet.... Vil gerne bare have et almindeligt navn men syntes alle navne er så specielle idag. Jeg kunne sådan set godt tænke mig hvis det var en pige at hun skulle hedder Karen Marie, Men hvis det bliver en dreng så er jeg på bar bund... nogen gode forslag?

Vores søn endte med at hedde Viktor, ellers var valget Martin, Alex eller Oliver. Ellera kan jeg selv rigtig godt lide.

Lasse

Anders

Søren

Anmeld

3. april 2010

Maise

mullesmith2 skriver:

Arthur, Anton, Carl-Johan.

Anmeld

3. april 2010

cami87

ved ikke hvor almindelige de navne er. men er ret vild med navnene villads og silas.

Anmeld

3. april 2010

Winnie

De mest almindelige drenge navne af dem jeg godt kan lide er ...

Erik og Peter

Anmeld

3. april 2010

Ranarupta

Jeg er helt vildt med Albert, og det er nok også dét vores Bønne kommer til at hedde.

Derudover kan jeg lide Linus, Frederik, Christian, Tristan, Uffe og mange flere...

Prøv at kigge hér:  http://www.baby-navne.dk/populaere-navne/

Anmeld

3. april 2010

Malene84

mullesmith2 skriver:

Jeg blir jo nødt til at reklamere lidt for Tristan og Villads  men hvis jeg var dig, ville jeg låne politikens store navnebog - sætte mig sammen med kæresten og så få kigget på navne. det gjorde vi. Man kan finde alle navne og deres betydning i bogen.

held og lykke

Anmeld

3. april 2010

Ranarupta

Malene84- skriver:

Jeg blir jo nødt til at reklamere lidt for Tristan og Villads  men hvis jeg var dig, ville jeg låne politikens store navnebog - sætte mig sammen med kæresten og så få kigget på navne. det gjorde vi. Man kan finde alle navne og deres betydning i bogen.

held og lykke

De er bare sååå fine, de navne! 

Anmeld

3. april 2010

Malene84

Ranarupta skriver:

De er bare sååå fine, de navne! 

taaaaaak søde

Anmeld

3. april 2010

mullesmith2

vil kigge lidt mere på navne. er bange for at vælge et navn barnet ikke ville kunne lide når det bliver voksen.... det skal man elvfølgelig ikke tænke på hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.