Natteravn billigt til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. maj 2008

Astrid P

Åh, jeg troede i min grænseløse naivitet at vi skulle slippe for det som flere af jer har skrevet om - det med at ungerne vågner om natten og synes det er til til at holde fest. Det nummer lavede Smilla så i nat. Hun vågnede kl. 01, og var så ellers frisk og vågen. Det lykkedes os først at få hende til at sove igen kl. 04.15, på trods af alle vores forsøg på at lulle hende i søvn. Hun blev gået med, sunget for, puttet i vores seng - you name it, vi prøvede det hele! Men damen lå bare og pludrede og grinede... Umanerligt irriterende sådan midt om natten.

Pyha, jeg håber det var en engangsforestilling, for jeg er da helt smadret efter sådan en nat.

KH Astrid - zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2008

Lise

Fy for s.... 8( 3 timer og et kvarter?!!!

Simon er vågnet de sidste to aftener ved 22-tiden (han bliver lagt kl 20). Igår var han bare så ked af det, og vi kunne slet ikke trøste ham. Så fik han en flaske, som han slugte fluks, og så kunne vi ellers grine og lege og holde fest. Vi havde taget ham ind til os fordi han var ked, men efter han havde kravlet rundt og grinet ½ time så forsøgte jeg mig med at smide ungen i sin egen seng. Og så lagde han sig til at sove (?)

Prøvede i at lægge hende i seng igen, sige godnat og slukke lyset? Det virkede jo mod forventningerne her... tænkte at når han var glad så var der ingen grund til at ligge mellem mor og far..

Anmeld

30. maj 2008

Astrid P

I KNOW! Det er fandme længe...
Og ja, vi prøvede at putte hende i egen seng igen, og det gik bare slet ikke. Vi have kun lyset tændt da hun lige fik skiftet ble nede på badeværelset, ellers var der mørkt i soveværelset hele tiden. Men det var hun da totalt ligeglad med, hun holdt jo fest!!!

Det er aldrig sket før, og hun sover normalt som en lille engel. Og tidligere har det altid virket at give lidt flaske, så er hun faldet i søvn igen med det samme...

Anmeld

30. maj 2008

Tikki

uf uf uf...ja, kan kun sige vi kæmper en kamp her.....men det er blevet meget bedre. Men snart 1 måned har mit ellers så gode sovebarn vågnet og vågnet natten igennem. Jeg har også taget hende med i seng...men må tilstå, jeg har fortrudt det så inderligt nu, for når jeg nu kommer ind i rummet midt om natten, fordi hun skriger op og står op i sengen, forventer hun, at hun skal med ind i min seng....og derfor kan jeg ikke putte hende igen - det kan tage 1-2 timer for mig at gøre det med skrig og skrål der midt om natten. Men er det manden, der går ind om natten til hende lægger hun sig pænt ned og sover næsten med det sammen igen (?) øv øv øv! Så nu tager manden nattetjansen et godt stykke tid ((L) - dejligt han gider) og så håber jeg på, hun glemmer, at hun har sovet med mig og jeg så med tiden kan aflaste lidt, hvis det bliver ved om natten.

Nå, jeg ævlede lidt her....men jeg håber da også for dig, at det blot er en engangsforestilling ;)

Anmeld

30. maj 2008

Monica

Vi kæmper også med natteshow... Han vågner og er helt utrøstelig. kan godt tage et par timer...
>(>(
Moni

Anmeld

30. maj 2008

ka li ja

aiii hvor er det da streng!! ja vi må da håbe det er en engangsforrestilling....
jeg tor arthur er en af de yngste, så vi skal nok også igennem det om et par uger. så mon ikke man skulle sove lidt på forhånd. bare for at være på forkant med rodriet:P;)

håber i får en rolig nat. allesammen

Anmeld

30. maj 2008

birgittemarie

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzogså her +o( Nøj, hvor er jeg ved at være træt af det! NM vågner til gengæld ikke midt om natten (men det starter vel nu, når jeg skriver det her...), men hun vil ikke sove. Jeg er lige kommet ud fra soveværelset efter at have kæmpet med hende i en time og hun sover ikke endnu. Hun bliver lagt i seng kl. 21 - før var det kl. 20, men tre timers sengekamp blev bare for meget, for uanset hvad vi har gjort har damen ikke kunnet sove før ved 23-tiden - og så er der FEST. Hun falder hen og så rejser hendes krop sig op. Så tonser hun rundt i sengen og jubler og græder og jubler igen... Eej, jeg gider ikke engang nedskrive sceneriet og er sikker på, at I alligevel ved, hvordan det er. Omend det her udspiller sig i en meget stor seng. Det er som om, at det, at hun har fundet ud af, at hun kan stå op selv uden at holde ved noget, har fået hende til at tro, at hun kan gøre det døgnet rundt og aldrig behøver ligge ned igen. Prrrrrrrrrrrrrrrrrrr :@ Øv bøv, jeg er træt.
Håber det går bedre for jer i nat, Astrid. Og også I andre lidelsesfælder.

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.