34+2 lillepigens bo.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

smokin

marikka skriver:

Hold da op, hvor hun sparker indimellem.. Det kan gøre helt ondt.. Og hvor man lige må tage sig til maven.. Andre der har det sådan?

Derudover, glæder jeg mig bare til hun kommer ud, for jeg synes bestemt ikke det er sjovt mere -Men jeg kan heldigvis begynde og se lys forenden af tunellen, selv om jeg synes de sidste par uger er gået langsomt..

Marikka, som glæder sig enormt til det er ovre med maven !

Hvor er stregen tydelig på dig! Du er smuk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

B&J

Ejj hvor har du bare en virkelig smuk mave uhh glæder mig til den lille kommer ud

Anmeld

3. april 2010

Bare mig..

Tak, for er i søde

Ja, min streg er temmelig tydelig, men den nederste, har altid været så tydelig.. underligt.

Anmeld

3. april 2010

Malene84

marikka skriver:

Hold da op, hvor hun sparker indimellem.. Det kan gøre helt ondt.. Og hvor man lige må tage sig til maven.. Andre der har det sådan?

Derudover, glæder jeg mig bare til hun kommer ud, for jeg synes bestemt ikke det er sjovt mere -Men jeg kan heldigvis begynde og se lys forenden af tunellen, selv om jeg synes de sidste par uger er gået langsomt..

Hvor er du bare fin søde  rigtig flot mave - uuuhh der er ikke lang tid tilbage nu - men shit - ja du ved jo hvordan jeg har det med min mave, hehe, så kan hundrede procent forstå dig

Anmeld

4. april 2010

Valle81

marikka skriver:

Hejsa:0)

Sikke et smækker lækkert bo du har dig der:0) Hun har det da bare lidt for godt.

Det med at bevægelserne gør ondt det kender jeg alt for godt. Anton var så vild inde i maven lige ind til fødslen, og det kunne gøre så ondt at jeg intet kunne lave mens han sparkede løs. Det var direkte smertefuldt.

Knus

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.