34+2 lillepigens bo.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. april 2010

Bare mig..

Hold da op, hvor hun sparker indimellem.. Det kan gøre helt ondt.. Og hvor man lige må tage sig til maven.. Andre der har det sådan?

Derudover, glæder jeg mig bare til hun kommer ud, for jeg synes bestemt ikke det er sjovt mere -Men jeg kan heldigvis begynde og se lys forenden af tunellen, selv om jeg synes de sidste par uger er gået langsomt..

Marikka, som glæder sig enormt til det er ovre med maven !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

NinaNymannMadsen

det er da bare en super flot mave du har der...

nu det lidt over 9 mdr siden jeg selv blev mor så, men det var mega hårdt til sidst og ønskede bare at hun skulle komme ud. og det gjorde rigtig ondt når hun sparkede specielt op under ribenene. havde det lige sådan at man lige måtte tage sig til maven en gang imellem og sådan noget ..

Anmeld

3. april 2010

MyBaby

Det er da bare en super flot mave!

Men ih, jeg kan SÅ godt følge dig - det bliver skønt for dig at få den lille guldklump i armene!

Nina

Anmeld

3. april 2010

Bare mig..

Astasmor skriver:

det er da bare en super flot mave du har der...

nu det lidt over 9 mdr siden jeg selv blev mor så, men det var mega hårdt til sidst og ønskede bare at hun skulle komme ud. og det gjorde rigtig ondt når hun sparkede specielt op under ribenene. havde det lige sådan at man lige måtte tage sig til maven en gang imellem og sådan noget ..

Jeg har endnu ikke mærket de der frygtede spark i ribbenene, men ude i siderne er det MEGET slemt til tider.. Jeg har dog meget ondt i ribbenene hele tiden, men sparkene har jeg ikke mærket der..

Anmeld

3. april 2010

NinaNymannMadsen

marikka skriver:

Jeg har endnu ikke mærket de der frygtede spark i ribbenene, men ude i siderne er det MEGET slemt til tider.. Jeg har dog meget ondt i ribbenene hele tiden, men sparkene har jeg ikke mærket der..

okay...vær kun glad for det for det kan virkelig gøre ondt.. hun lagde sig også nogen gange og trykked under ribenene så jeg måtte skubbe til hende for at få hende på plads igen.

men det bliver da rigtig dejligt at få den lille guldklump ud og  op i armene når det er.

Anmeld

3. april 2010

Bayze

Sikke en flot flot mave:-)

Ja, det er bare hårdt de sidste uger:-)

Anmeld

3. april 2010

Malthesmoar

marikka skriver:

Hold da op, hvor hun sparker indimellem.. Det kan gøre helt ondt.. Og hvor man lige må tage sig til maven.. Andre der har det sådan?

Derudover, glæder jeg mig bare til hun kommer ud, for jeg synes bestemt ikke det er sjovt mere -Men jeg kan heldigvis begynde og se lys forenden af tunellen, selv om jeg synes de sidste par uger er gået langsomt..

Marikka, som glæder sig enormt til det er ovre med maven !

Hold da op, sikke en fin mavse

Anmeld

3. april 2010

NLME<3

hvor er det bare en fin mavse  der bor hun godt, indtil hun kommer ud til far og mor

Anmeld

3. april 2010

Sara.

Sikke en fin mave

Der gemmer hun sig godt....

Knus

Anmeld

3. april 2010

Diana...

Hold da op en smuk mave. Uhh ja de sidste par måneder går SÅ langsomt. Håber den sidste til går lidt hurtigere for jer og lidt langsommer for mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.