hmmm....igroups...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. maj 2008

Loggidut

hvad pokker er adr. dertil...?

jeg kan ikke komme ind på siden, og min browser siger det er en ugyldig adr???

hjææææælp...!

den er godt nok krads den nye norton, kombineret med firewall....kapow...den lukker sgu da alt ned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2008

Mikkelmusen

prøv www.igroups.dk og når du så har logget ind så står det i venstre side i bunden hvilke grupper du er med i.

Anmeld

30. maj 2008

Mikkelmusen

30. maj 2008

Loggidut

hmmm, tak hunni, men jeg kan ikke komme ind, siden kan ikke vises....!

jeg fatter det ikke

Anmeld

30. maj 2008

Mikkelmusen

jeg kan godt, så det må være noget firewall eller noget på din pc...

Anmeld

30. maj 2008

Loggidut

ja det er enten min firewall, eller min nye norton...tror sgu ikke helt jeg har tjek på de skide indstillinger...

nu har den bland andet blokket for min windows opdatering, og jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen steder hvor jeg kan forandre det...?

jeg kan godt finde ud af at lave ændringerne om på windows firewall, men dælme om jeg kan knække den skide norton?

niks, jeg må bare sparke og hoppe på lortet indtil det giver mig acces til internettet...altså alle sider!

Anmeld

30. maj 2008

Loggidut

og hov, jeg er kommet på kom og vind, og på igroups nu...aner ikke hvordan, men det er jeg...det er som om den skal tvinges ved hver enkelte side jeg forsøger at komme ind på...øv

Anmeld

30. maj 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

og hov, jeg er kommet på kom og vind, og på igroups nu...aner ikke hvordan, men det er jeg...det er som om den skal tvinges ved hver enkelte side jeg forsøger at komme ind på...øv

Hvis det er norton du arbejder med er den så dejlig at den skal have besked hver gang du forsøger at åbne en ny side at det altså også er i orden at den lader dig komme ind på den side.... Så Træls...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 20+3

Anmeld

30. maj 2008

Loggidut

det er den helt nye norton 360 (mener da den er ret ny)

er det den du har?

Anmeld

30. maj 2008

Mikkelmusen

nej jeg har kun antivirus. ikke sådan noget internet dims. Det laver altid så meget lort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.