stoppet næse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

NinaNymannMadsen

Dansker i England skriver:

Jeg har en spray med saltvand, som jeg giver til lillepigen, når hun har stoppet næse. Det er en kamp at få det op i næsen, men allerede efter to gange er det hele væk, så det vil jeg anbefale dig

okay... troed ikke man måtte bruge spary når de er så små..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Dansker i England

Astasmor skriver:

okay... troed ikke man måtte bruge spary når de er så små..

Den jeg har, er fra apoteket for børn under 2 år.

Anmeld

4. april 2010

NinaNymannMadsen

Dansker i England skriver:

Den jeg har, er fra apoteket for børn under 2 år.

når okay jamen så må man jo nok godt

Anmeld

4. april 2010

Valle81

Astasmor skriver:

hej piger.

håber i kan hjælpe mig lidt her.

min datter er lidt over 9 mdr og har fået stoppet næse, det er virkelig slemt for nogen gange stopper hun med at trække vejret. hvad kan man gøre mod stopped næse?

på forhånd tak

Hejsa:0)

Håber din pige har det bedre:0)

Først ville jeg prøve at købe saltvands dråber, kan købes i Bilka og Føtex, 20 apuller for omkring 40 kroner mener jeg ( meget billigere end på apoteketet)

hvis det ikke hjælper så ville jeg ringe til læge og høre om du må give "børne næsedråber". Man kan købe otrivin til små børn på apoteket, og det kan jo blive ndvendigt for at hun ikke ender med en pande eller bihule betændelse eller værre mellemrebetændelse.

Håber i får bugt med det.

Knus

Christina

Anmeld

4. april 2010

NinaNymannMadsen

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Håber din pige har det bedre:0)

Først ville jeg prøve at købe saltvands dråber, kan købes i Bilka og Føtex, 20 apuller for omkring 40 kroner mener jeg ( meget billigere end på apoteketet)

hvis det ikke hjælper så ville jeg ringe til læge og høre om du må give "børne næsedråber". Man kan købe otrivin til små børn på apoteket, og det kan jo blive ndvendigt for at hun ikke ender med en pande eller bihule betændelse eller værre mellemrebetændelse.

Håber i får bugt med det.

Knus

Christina

jo mange tak...

tror desværre det har sat sig til noget betændelse af en art da det snot der kommer ud er helt gult/grønt så. men så er der ikke andet for at vi må til lægen når de åbner igen jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.