stoppet næse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.106 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. april 2010

NinaNymannMadsen

hej piger.

håber i kan hjælpe mig lidt her.

min datter er lidt over 9 mdr og har fået stoppet næse, det er virkelig slemt for nogen gange stopper hun med at trække vejret. hvad kan man gøre mod stopped næse?

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Camilla_a

saltvandsdråber plejer at hjælpe

Anmeld

3. april 2010

NinaNymannMadsen

okay. så kunne det være jeg skulle få købt sådan nogen

Anmeld

3. april 2010

Anja

Ja, saltvandsdråber er super gode. Når de fejler plejer jeg at ty til et råd, som jeg har fået af en af pigerne i min mødregruppe her på baby. Du smører lidt smør eller olie på næseryggen og under næsen. Det lyder fjollet, men det virker. Når mine unger er forkølet får de altid en "klat"smør før middagsluren eller natten

Anmeld

3. april 2010

NinaNymannMadsen

okay det har jeg aldrig hørt om da. men det er da hver at prøve

Anmeld

3. april 2010

Anja

- skriver:

hvad skulle det gøre godt for?

Har jeg aldrig hørt

Altså jeg aner ikke, hvad det rent faktisk gør, men det åbner for luft i næsen  - ved godt at det lyder helt tåbelligt

Anmeld

3. april 2010

Anja

- skriver:

Må jeg da have i mente og prøve da min datter "lider" meget af forkølelser samtidig med hun er meget lukket i næsen så er det jo svært at sove...

Ja, som sagt, så smører jeg altid mine børns næse inden sovetid, når de er forkølede.

Da jeg først hørte om det var jeg skeptisk, men da jeg prøvede det blev jeg overbevidst. Jeg har brugte det et par år nu

Anmeld

3. april 2010

Bondepigen

Anja skriver:

Altså jeg aner ikke, hvad det rent faktisk gør, men det åbner for luft i næsen  - ved godt at det lyder helt tåbelligt

Jamen jeg kender skam osse det gamle husråd, så den er god nok. Min mor siger at man skal smøre med fedtstof der hvor det gør ondt, hvis man har bihulebetændelse... Altså margarine, svinefedt eller smør....

Har dog aldrig prøvet det selv, men den skulle vist være god nok...

Anmeld

3. april 2010

NinaNymannMadsen

det da altid værd at prøve det med smøren der jo... og så man jo se om det virker jo...

Anmeld

3. april 2010

Dansker i England

Jeg har en spray med saltvand, som jeg giver til lillepigen, når hun har stoppet næse. Det er en kamp at få det op i næsen, men allerede efter to gange er det hele væk, så det vil jeg anbefale dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.