Min mave i uge 30 :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

Smuk mave og hvor er du dog bare lækker brun!!   Totalt misundelig!!

Stine 35+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Bare mig..

Hvor er din mave bare smuuuk!

Jeg har lige kigget mine egne billeder igennem, og jeg synes heller ikke der skete noget som helst deromkring, men bare på tre uger er der sket VIIIILDT meget alligevel, hvis man kigger sine billeder igennem.. Fra uge 30+ - 33+ er der sket meget her.. Men jeg kan heller ikke se meget forskel fra uge til uge..

Marikka 34+2

Anmeld

3. april 2010

mamalicious

mayapigen skriver:

Jeg er nu i uge 30 - og synes ikke længer jeg kan se maven vokser. Måske ser man det bare ikke selv 

DET er bare en fantastisk mave du er udstyret med !!!! SÅ FLOT !!!

Anmeld

3. april 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

rigtig finnnn mave!!!!!! Vi er jo lige langt, min minder om din, bare mere bred også - et stk pige i vente her -

og puhhhh bare tanken om den bliver større nej nej nej Så aner jeg ikke hvordan jeg kunne komme ind i brusekabinen, ups ups...............

Tak og hvor hyggeligt vi er lige langt Ja tænker det samme, synes ikke jeg kan holde til de lange shopping ture mere - puha så skal jeg ihvertfald have en lang middagslur

Anmeld

3. april 2010

Liljesilas

Anke skriver:

Rigtig flot mave, du har!

Men.. Hvor pokker sidder de 15 kg?? Det er da slet ikke til at se..

Hvad angår drenge- og pigemaver, så ligner min mave din - og jeg venter altså en pige.

KH Anke

Jeg vil bare lige sige 10000000000 tak haha. Jeg tror de har fordelt sig rundt på hele kroppen - selvfølgelig mest på maven.

Jeg kan heller ikke finde ud af om jeg skal tro på det med drenge og pigemaver - men gætter nu med alligevel

Anmeld

3. april 2010

Malene84

mayapigen skriver:

Jeg er nu i uge 30 - og synes ikke længer jeg kan se maven vokser. Måske ser man det bare ikke selv 

Nøøøøøøøj du er så fiiiiin  helt normalt, at maven ser ud som om den ikke vokser - den kan vokse i små ryk - bare rolig - større skal den nok blive  hahah

Anmeld

3. april 2010

Liljesilas

marikka skriver:

Hvor er din mave bare smuuuk!

Jeg har lige kigget mine egne billeder igennem, og jeg synes heller ikke der skete noget som helst deromkring, men bare på tre uger er der sket VIIIILDT meget alligevel, hvis man kigger sine billeder igennem.. Fra uge 30+ - 33+ er der sket meget her.. Men jeg kan heller ikke se meget forskel fra uge til uge..

Marikka 34+2

Mange mange tak

Er det ikke også nu her maven for alvor begynder at vokse stærkt? Jeg havde bare en forestilling om, at når man var i uge 30, så ville maven være kæmpe (det er den jo også) Men ikke så stor som jeg havde forventet.

Selv om jeg ikke orker en større mave, så glæder jeg mig også til at se hvor stor den bliver - og at der sker noget, for det er jo et tegn på at den bette udvikler sig Men hans spark er da godt nok blevet meget kræftiger de sidste uger...

Anmeld

3. april 2010

CamillaT89

Endelig Og hvor er den flot - og en del større end min!  

Anmeld

3. april 2010

Liljesilas

Malene84- skriver:

Nøøøøøøøj du er så fiiiiin  helt normalt, at maven ser ud som om den ikke vokser - den kan vokse i små ryk - bare rolig - større skal den nok blive  hahah

Tak Ja ik, men måske man også tit føler den ikke vokser hmmm... Jeg synes ihvertfald det er blevet sværer at se når den er vokset.

Anmeld

3. april 2010

Liljesilas

ct skriver:

Endelig Og hvor er den flot - og en del større end min!  

Hehe tak og ja lidt måske...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.