Min mave i uge 30 :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.191 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Liljesilas

Jeg er nu i uge 30 - og synes ikke længer jeg kan se maven vokser. Måske ser man det bare ikke selv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Anne85

mayapigen skriver:

Jeg er nu i uge 30 - og synes ikke længer jeg kan se maven vokser. Måske ser man det bare ikke selv 

Hvor er du fin  man kan godt se det er en dreng... vi er næsten lige langt, men min er noget mere bred (jeg venter en pige) - sammenligner jeg med mine mavebilleder fra min graviditet med min søn ser den ud som din

Kh Anne - som er lidt misudelig på din flotte runde mave

Anmeld

2. april 2010

Ayasmor

mayapigen skriver:

Fantastisk smuk mave  Den sidder bare rigtig flot på dig

Anmeld

2. april 2010

MyBaby

Super flot mave - den sidder jo bare SÅ fint! Min mave har også ligesom vokset i ryk gennem graviditeten, så den skal nok vokse lidt igen snart...

Anmeld

2. april 2010

Bayze

Såååå flot mave

Og nu lyder jeg som sådan en irriterende gammelklog én, men trust me, den skal nok vokse så rigeligt derud af

Anmeld

3. april 2010

Liljesilas

Anne85 skriver:

Hvor er du fin  man kan godt se det er en dreng... vi er næsten lige langt, men min er noget mere bred (jeg venter en pige) - sammenligner jeg med mine mavebilleder fra min graviditet med min søn ser den ud som din

Kh Anne - som er lidt misudelig på din flotte runde mave

Taaaaaak. Sjovt man kan se forskel på om man venter en dreng eller pige

Anmeld

3. april 2010

Liljesilas

Tak - hvor er i søde

Anmeld

3. april 2010

lululupo

rigtig finnnn mave!!!!!! Vi er jo lige langt, min minder om din, bare mere bred også - et stk pige i vente her -

og puhhhh bare tanken om den bliver større nej nej nej Så aner jeg ikke hvordan jeg kunne komme ind i brusekabinen, ups ups...............

Anmeld

3. april 2010

FruEllingsen

Synes din mave er rigtig flot. og så sidder den bare helt perfekt

Anmeld

3. april 2010

AWO

Rigtig flot mave, du har!

Men.. Hvor pokker sidder de 15 kg?? Det er da slet ikke til at se..

Hvad angår drenge- og pigemaver, så ligner min mave din - og jeg venter altså en pige.

KH Anke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.