Uge 24(23+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

NinaNymannMadsen

sikke en flot mave.

og fed tattoo..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Liljesilas

ct skriver:

Det er meget meget lidt, synes jeg, men jeg skal nok snart tage revance.

Smider du ikke også snart mavebillede ind igen, så jeg ligesom kan følge lidt med?

Jo måske i aften, hvis jeg lige tager mig sammen Men synes din mave ser større ud en min, måske det er fordi jeg føler min har stået stille i noget tid...

Anmeld

2. april 2010

CamillaT89

MyBaby skriver:

Det har faktisk ikke været svært ikke at vide kønnet, synes jeg. Både min kæreste og jeg har hele tiden synes, at vi ville vente og lade os overraske og jeg har stadig ikke fortrudt det! Men nu er jeg selvfølgelig MEGET spændt og vil bare gerne have det at vide...

Det er vildt underligt at være nået i "mål" - jeg synes, tiden er fløjet afsted og nu er vi her - det vi har ventet på hele tiden! Og så er det bare SÅ frustrerende, at man ikke ved, hvornår og hvordan det hele kommer til at foregå. Jeg havde termin igår, så jeg er altså lidt utålmodig, må jeg indrømme ! Men mon ikke det sker meget snart - jeg håber!!!

Og bare vent - lige pludselig er du og i "mål" og sidder du og venter på din lille guldklump!

Kram

Har du nogen fornemmelse af, om det bliver en dreng eller pige? 

Men ja, tiden flyver bare afsted. Jeg føler slet ikke, at det er 5 mdr siden, jeg blev gravid, og tænk - der er "kun" 16 uger til, jeg er i uge 40. Det er helt utroligt!  

Men det gode er, at man aldrig stopper med at glæde sig; så er det det første smil, de første skridt, ord, børnehave, skole osv. osv. Jamen det bliver jo helt fantastisk!

Jeg tror på, at det bliver snart - Om ikke andet så bliver det da i hvert fald aller senest om 13 dage

Anmeld

2. april 2010

CamillaT89

Astasmor skriver:

sikke en flot mave.

og fed tattoo..

Mange tak

Anmeld

2. april 2010

CamillaT89

mayapigen skriver:

Jo måske i aften, hvis jeg lige tager mig sammen Men synes din mave ser større ud en min, måske det er fordi jeg føler min har stået stille i noget tid...

Det må du meget gerne lige se at gøre så

Min kan umuligt være større end din. Din er da bare enormt stor på billedet, og den kan da ikke være blevet mindre

Anmeld

2. april 2010

Liljesilas

ct skriver:

Det må du meget gerne lige se at gøre så

Min kan umuligt være større end din. Din er da bare enormt stor på billedet, og den kan da ikke være blevet mindre

Haha nej hvis den er krympet, så er det lidt mærkeligt.

Anmeld

2. april 2010

MyBaby

ct skriver:

Har du nogen fornemmelse af, om det bliver en dreng eller pige? 

Men ja, tiden flyver bare afsted. Jeg føler slet ikke, at det er 5 mdr siden, jeg blev gravid, og tænk - der er "kun" 16 uger til, jeg er i uge 40. Det er helt utroligt!  

Men det gode er, at man aldrig stopper med at glæde sig; så er det det første smil, de første skridt, ord, børnehave, skole osv. osv. Jamen det bliver jo helt fantastisk!

Jeg tror på, at det bliver snart - Om ikke andet så bliver det da i hvert fald aller senest om 13 dage

Jeg har faktisk ikke nogen fornemmelse - nogle dage tror jeg det ene og andre dage det andet!!!  Så nu må vi se!

Ja, du har ret - dette er jo kun lige begyndelsen! Fra nu af starter alle glæderne OG bekymringerne! Det bliver ret vildt, pludselig at have ansvaret for sådan et lille mennekse, som jo bare er fuldstændigt afhængig af dig! Det bliver fantastisk!

Ja - jeg kan da se en ende på det og det er bare skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.