MyBaby skriver:
Det har faktisk ikke været svært ikke at vide kønnet, synes jeg. Både min kæreste og jeg har hele tiden synes, at vi ville vente og lade os overraske og jeg har stadig ikke fortrudt det! Men nu er jeg selvfølgelig MEGET spændt og vil bare gerne have det at vide... 
Det er vildt underligt at være nået i "mål" - jeg synes, tiden er fløjet afsted og nu er vi her - det vi har ventet på hele tiden! Og så er det bare SÅ frustrerende, at man ikke ved, hvornår og hvordan det hele kommer til at foregå. Jeg havde termin igår, så jeg er altså lidt utålmodig, må jeg indrømme
! Men mon ikke det sker meget snart - jeg håber!!!
Og bare vent - lige pludselig er du og i "mål" og sidder du og venter på din lille guldklump!
Kram
Har du nogen fornemmelse af, om det bliver en dreng eller pige?
Men ja, tiden flyver bare afsted. Jeg føler slet ikke, at det er 5 mdr siden, jeg blev gravid, og tænk - der er "kun" 16 uger til, jeg er i uge 40. Det er helt utroligt!
Men det gode er, at man aldrig stopper med at glæde sig; så er det det første smil, de første skridt, ord, børnehave, skole osv. osv.
Jamen det bliver jo helt fantastisk! 
Jeg tror på, at det bliver snart - Om ikke andet så bliver det da i hvert fald aller senest om 13 dage 
Anmeld