Uge 24(23+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.149 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. april 2010

CamillaT89

Der ser ikke ud til rigtigt at være sket noget siden sidste billede, men den er selvfølgelig også stor nok

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Bare mig..

Hvor er det en flot mave -Jeg synes nu, at din mave begynder og fylde temmelig fint i landskabet

Jeg må lige kommenterer din tattoo, for nøjh, den er jo kanon fed!!!

Marikka 34+1.

Anmeld

2. april 2010

MyBaby

SÅ fin mave - og bare rolig, den skal nok blive endnu større...  Min stod også "stille" et par uger og så voksede den igen og sådan fortsatte det faktisk, synes jeg!

Anmeld

2. april 2010

CamillaT89

marikka skriver:

Hvor er det en flot mave -Jeg synes nu, at din mave begynder og fylde temmelig fint i landskabet

Jeg må lige kommenterer din tattoo, for nøjh, den er jo kanon fed!!!

Marikka 34+1.

Mange tak. Det må være min foto-garanti herinde Det er min - nu eks-kæreste, der tegnede den til mig, men der mangler stadig en del skygger

Knus

Anmeld

2. april 2010

CamillaT89

MyBaby skriver:

SÅ fin mave - og bare rolig, den skal nok blive endnu større...  Min stod også "stille" et par uger og så voksede den igen og sådan fortsatte det faktisk, synes jeg!

Dejligt, det ikke kun er mig Det sjoveste ved at tage mavebilleder er jo at se forandringen fra gang til gang

Held og lykke med forestående fødsel - Det bliver bare spændende at se. Du kender ikke kønnet, vel?

Anmeld

2. april 2010

Liljesilas

ct skriver:

Der ser ikke ud til rigtigt at være sket noget siden sidste billede, men den er selvfølgelig også stor nok

Måske jeg husker forkert, men synes da der er sket en del - og den er da blevet stor og stadig pæn

Jeg har det på samme måde, men folk siger der sker meget lige for tiden...

Anmeld

2. april 2010

MyBaby

ct skriver:

Dejligt, det ikke kun er mig Det sjoveste ved at tage mavebilleder er jo at se forandringen fra gang til gang

Held og lykke med forestående fødsel - Det bliver bare spændende at se. Du kender ikke kønnet, vel?

Ja, jeg er også bare SÅ glad for at vi har taget billeder hele vejen igennem graviditeten - man kan slet ikke huske udviklingen, når man er på den anden side, tror jeg (det er jeg jo næsten :0)

Tak - det bliver virkelig spændende - jeg glæder mig helt vildt til fødsel (også selvom jeg selvfølgelig er en smule nervøs :0). Nej, vi ved ikke, hvad der gemmer sig derinde, så det er jo også MEGET spændende!

Anmeld

2. april 2010

CamillaT89

mayapigen skriver:

Måske jeg husker forkert, men synes da der er sket en del - og den er da blevet stor og stadig pæn

Jeg har det på samme måde, men folk siger der sker meget lige for tiden...

Det er meget meget lidt, synes jeg, men jeg skal nok snart tage revance.

Smider du ikke også snart mavebillede ind igen, så jeg ligesom kan følge lidt med?

Anmeld

2. april 2010

CamillaT89

MyBaby skriver:

Ja, jeg er også bare SÅ glad for at vi har taget billeder hele vejen igennem graviditeten - man kan slet ikke huske udviklingen, når man er på den anden side, tror jeg (det er jeg jo næsten :0)

Tak - det bliver virkelig spændende - jeg glæder mig helt vildt til fødsel (også selvom jeg selvfølgelig er en smule nervøs :0). Nej, vi ved ikke, hvad der gemmer sig derinde, så det er jo også MEGET spændende!

Ja, det kunne jeg da forestille mig Jeg ville bare slet ikke kunne vente helt til fødslen med at få det at vide, men jeg har stor respekt for, at andre kan

Jeg håber da, at det går vel, når han/hun vil ud.

Hvor må det bare være fedt at være så tæt på mål altså!!

Anmeld

2. april 2010

MyBaby

ct skriver:

Ja, det kunne jeg da forestille mig Jeg ville bare slet ikke kunne vente helt til fødslen med at få det at vide, men jeg har stor respekt for, at andre kan

Jeg håber da, at det går vel, når han/hun vil ud.

Hvor må det bare være fedt at være så tæt på mål altså!!

Det har faktisk ikke været svært ikke at vide kønnet, synes jeg. Både min kæreste og jeg har hele tiden synes, at vi ville vente og lade os overraske og jeg har stadig ikke fortrudt det! Men nu er jeg selvfølgelig MEGET spændt og vil bare gerne have det at vide...

Det er vildt underligt at være nået i "mål" - jeg synes, tiden er fløjet afsted og nu er vi her - det vi har ventet på hele tiden! Og så er det bare SÅ frustrerende, at man ikke ved, hvornår og hvordan det hele kommer til at foregå. Jeg havde termin igår, så jeg er altså lidt utålmodig, må jeg indrømme ! Men mon ikke det sker meget snart - jeg håber!!!

Og bare vent - lige pludselig er du og i "mål" og sidder du og venter på din lille guldklump!

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.