Mit nye praktiksted...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. maj 2008

Rasmine

Har idag været til samtale der. De har kun 2. lønnede praktikanter, da man har døgnvagter, man skal sove alene der. Så man skal være "ansvarlig" :$
Det hedder Lounsgård
http://www.lounsgaard.dk/ (Hvis nogen vil se)

Vi kom med det samme på bølgelængde.
Beboerne virker søde, og de har dyr, høns, påfugle, katte(killlinger), geder(og en tyk hest).
Glæder mig sindssygt meget.
De skal til Færøerne i august, men der skal jeg ikke med op, så det bliver til skitur næste år.

Er bare så glad.

Bla bla bla herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2008

Lise

Congratz :D

Hvad er det for et slags sted? Altså, hvaffor beboer?

Anmeld

29. maj 2008

Sille

har lige smugkigget på hjemmesiden..øj det lyder spændende... kan jeg godt forstå du glæder dig til..
Det er bare så vigtigt at man får gode praktiksteder... så forstår godt din glæde..

Anmeld

29. maj 2008

Rasmine

Fanks. Udviklingshæmmede, unge. Gang i den, afsted til koncerter, festivaler osv. Ud og køre i traktor, og nusse i køkkenhaven. Save noget brænde eller cykle lange ture( :'( ) Sejle osv. Lige mig. Må tilstå at jeg synes det kører ganske godt her i det bette hjem for tiden, gode karakterer og et fedt praktiksted. Og sommeren som kommer i weekenden, kan det blive meget bedre? (L)

Anmeld

29. maj 2008

Muffinmus

Ej hvor ser det bare SÅ hyggeligt ud. Kan da godt forstå du gerne vi være der. Håber det lever op til billederne og beskrivelsen af det hele:)

Anmeld

29. maj 2008

Astrid P

Det lyder spændende, Mette...
Tillykke med praktikpladsen!
KH Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.