Hvad er jeres mening?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Risen

Sys det er et rigtigt fint navn, på trods af jeg kender nogle knap så heldige typer med det navn.. Men er sikker på at din lille dreng vil være så fin med det navn! man kan jo altid finde nogle eller noget som minder om et navn.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Diana...

Jeg er vild med det.

Anmeld

2. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Mette+Mathias skriver:

Jeg synes det er et fint navn. Navnet bruges faktisk også i Biblen (en bog, hvor der ikke just er mange narkomaner i) - og dér betyder det "Den sidste" - altså den sidste i rækken af børn - meeen ...æh...i kan jo bare sige at det er fordi det er den sidste dreng - i planlægger en pige næste gang

Det var lige den bonus-info jeg ville skrive

Det er et super godt navn Kald dit barn hvad du lyster - og ikke hvad familen synes er godt. Det er jo dit!!

Anmeld

2. april 2010

<3

banaman89 skriver:

Hej ..

Jeg venter mig denne gang en dreng , men jeg har kun fået negative kommentare om navnet Benjamin som er et navn jeg altid har kunne lide ..

Fx.

Benjamin får mig kun til at tænke på nakomaner - svigermor

Benjamin kalder du bare ikke din søn, det er sådan et grimt navn - svoger

Hilsen Anna ..

benjamin var med i vores top 5 navne liste

Anmeld

2. april 2010

Betina&Mathias

Nej... Synes navnet Benjamin er rigtig sødt  

Anmeld

4. april 2010

mortenw

Det er et virkelig fint navn - og så få han sin egen navnedag (30. august ).

Anmeld

4. april 2010

BinaMor

det er helt vildt sødt

Anmeld

4. april 2010

Soap

Jeg har ikke noget imod navnet som så, det er bar ikke et navn jeg selv ville vælge men navne er jo en smags sag som så meget andet  

Anmeld

4. april 2010

charlottesmor

min venindes dreng på 1 ½ hedder benjamin det ville hun have en dreng der hed allerede for flere år siden. det er et sødt navn og det betyder noget med det sidste barn.

min svigermor synes at navnet izabella som min datter i maven skal hedde var så forfærdeligt og billigt selvom vores lille prinsesse hedder det med s.  .... nogle mennesker skal bare brokke sig. jeg endte med at sige .. ved du hvad det har vi besluttet hun skal have ... take it or leave it.. man kan ikke gøre alle tilfreds og det vigtigste er hvad man selv kan lide så hun skal hedde izabella benedikte hvilket hun heller ikke synes om..... begge royale navne.. hvad er problemet.. .. behold benjamin det har ikke en skid med narkomaner at gøre.. hvad hvis han f.x.kom til at hedde brian... gad vide hvad de så  ville sige

held og lykke med den lille pusling

kh charlottesmor

Anmeld

4. april 2010

Bayze

Jeg synes Benjamin er et super skønt navn og det har også figureret på vores navneliste:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.