Hvad er jeres mening?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du noget imod navnet Benjamin ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.273 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. april 2010

banaman89

Hej ..

Jeg venter mig denne gang en dreng , men jeg har kun fået negative kommentare om navnet Benjamin som er et navn jeg altid har kunne lide ..

Fx.

Benjamin får mig kun til at tænke på nakomaner - svigermor

Benjamin kalder du bare ikke din søn, det er sådan et grimt navn - svoger

Hilsen Anna ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

mortilfreja

Jeg synes BENJAMIN er et super sødt navn...

Og at folk har meninger og fordomme over for et bestemt navn skal du være ligeglad med. Det må de selv ligge og rode med...

Det er din/jeres beslutning og ingen andres

Kram

Anmeld

2. april 2010

Koen.

det vigtigste er jo om i kan lide det, men jeg synes det er et super fint navn

Anmeld

2. april 2010

Dot D

banaman89 skriver:

Hej ..

Jeg venter mig denne gang en dreng , men jeg har kun fået negative kommentare om navnet Benjamin som er et navn jeg altid har kunne lide ..

Fx.

Benjamin får mig kun til at tænke på nakomaner - svigermor

Benjamin kalder du bare ikke din søn, det er sådan et grimt navn - svoger

Hilsen Anna ..

Hejsa. Jeg synes det er et flot navn. Før jeg fik børn, ville jeg gerne have tvillinger, de skulle hedde Benjamin og Benedikte. Det fik jeg så ikke, men synes stadigvæk det er nogle flotte navne

Anmeld

2. april 2010

TanjaO

Nej - Synes at det er et fantastisk navn, som jeg/vi også har givet til vores førstefødte!  

Anmeld

2. april 2010

jannie

hej

jeg syntes det er et rigtig sødt navn.

folk har en hel masse fordomme om næsten alt syntes jeg. har noget svært ved at forstå hvorfor folk ikke bare accepterer sådan noget. det er jo ganske almindelige navne - og ikke nogle af´de virkelig mærkelig som nogle af dem man hører fra USA.

min gamle farmor gik total i selvsving over vores den første kom til at hedde magnus. det kunne jeg bestemt ikke kalde ham, og det ville hun aldrig kalde ham. jeg sagde at det syntes jeg bestemt ikke hun kunne være bekendt, og at hun hellere sku være glad for at have fået et sundt og raskt oldebarn. det endte i et kæmpe skænderi, hvorefter vi ikke snakkede sammen i næsten 3 mdr.

hold fast i hvad du selv mener og syntes om - og nyd drengen.

knus jannie

Anmeld

2. april 2010

B&J

ÅHHH SØDE DET ER TOTALT NUTTET NAVN

Anmeld

2. april 2010

XXSS

Jeg synes du skal holde dig til det - det er et godt gedigent og sødt drengenavn, så må de jo tænke, hvad de vil

Pøj pøj med det.

Anmeld

2. april 2010

Liljesilas

Min veníndes dreng hedder Benjmin, og han er gude smuk. Det synes jeg iøvrigt også navnet er! Det er da en rimelig normalt flot navn, hvorfor skulle det være grimt? Jeg synes du skal kalde ham det, hvis det er det navn i kan lide...

Anmeld

2. april 2010

Mette+Mathias

Jeg synes det er et fint navn. Navnet bruges faktisk også i Biblen (en bog, hvor der ikke just er mange narkomaner i) - og dér betyder det "Den sidste" - altså den sidste i rækken af børn - meeen ...æh...i kan jo bare sige at det er fordi det er den sidste dreng - i planlægger en pige næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.