Nogen der er blevet sat igang på Skejby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

Sara.

Renée88 skriver:

Jeg havde en rigtig god igangsættelse, selvom jeg følte mig lidt "snydt" af den der oplevelse "Hov, nu skal jeg da vist føde"...

Du kan læse om min fødselsberetning her:

https://www.baby.dk/debat/29591pi1/foedselsberetninger/nicolais-foedsel-17-10-2009.aspx

Så fik jeg læst din fødselsberetning

Den var rigtig dejlig at læse! Skøn fødsel og så smugkiggede jeg også lige dine billeder på din profil. Han ser da lærkker ud din søn!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Moar'en

Jeg blev sat igang om fredagen på skejby, men fødte først mandag. Så jo de sætter også igang om fredagen.

Anmeld

3. april 2010

Sara.

Moar'en skriver:

Jeg blev sat igang om fredagen på skejby, men fødte først mandag. Så jo de sætter også igang om fredagen.

Det er rart at vide at de sætter igang fredag.

Åh kan nærmest tude nu over at det kan ta så mange dage når man blir sat igang... har læst det flere steder.

Har bare aldrig været væk fra min pige mere end fra fredag eftermiddag til lørdag eftermiddag.... ¨øv

Håber baby når selv at melde sin ankomst!

Anmeld

3. april 2010

Moar'en

lærkes_mor skriver:

Det er rart at vide at de sætter igang fredag.

Åh kan nærmest tude nu over at det kan ta så mange dage når man blir sat igang... har læst det flere steder.

Har bare aldrig været væk fra min pige mere end fra fredag eftermiddag til lørdag eftermiddag.... ¨øv

Håber baby når selv at melde sin ankomst!

Det kan jeg godt forstå. Men det skal så også siges at jeg var helt lukket til, Viktor blev nemlig født 39+3. Så jeg blev jo sat igang "allerede" i 39+0. Så det kan jo sagtens være du er mere "moden" og så tager det jo ikke flere dage.

Anmeld

3. april 2010

Sara.

Moar'en skriver:

Det kan jeg godt forstå. Men det skal så også siges at jeg var helt lukket til, Viktor blev nemlig født 39+3. Så jeg blev jo sat igang "allerede" i 39+0. Så det kan jo sagtens være du er mere "moden" og så tager det jo ikke flere dage.

Jeg blev undersøgt da jeg var til jordemor 40+0... der var der 11 cm livmoderhals og var 2 cm åben... så det tegner vel godt

jeg må vidst bare vente og se hvad der sker.....

Anmeld

3. april 2010

Moar'en

lærkes_mor skriver:

Jeg blev undersøgt da jeg var til jordemor 40+0... der var der 11 cm livmoderhals og var 2 cm åben... så det tegner vel godt

jeg må vidst bare vente og se hvad der sker.....

Så er det lige før du var længere end mig i det hele. Da de om mandagen tog vandet (Det var først der jeg var nok åben til de kunne komme til) var jeg 1 cm åben, og ca 7 timer efter var jeg 2,5 cm åben. Så det tog sin tid her. Det endte så desværre i akut kejsersnit her, fordi lillemanden havde det dårligt. Så jeg håber da det går hurtigere for dig

Anmeld

3. april 2010

Sara.

Moar'en skriver:

Så er det lige før du var længere end mig i det hele. Da de om mandagen tog vandet (Det var først der jeg var nok åben til de kunne komme til) var jeg 1 cm åben, og ca 7 timer efter var jeg 2,5 cm åben. Så det tog sin tid her. Det endte så desværre i akut kejsersnit her, fordi lillemanden havde det dårligt. Så jeg håber da det går hurtigere for dig

Det var noget af en lang fødsel..

Men han ser heldigvis rigtig fræk og frisk ud nu

Nu må jeg se hvordan min fødsel ender... der er stadig nogle dage til at gå igang af mig selv, krydser fingre...

og hvis ikke håber jeg på det bedste alligevel

Tak fordi du deler din erfaring....

Knus

Anmeld

3. april 2010

Moar'en

lærkes_mor skriver:

Det var noget af en lang fødsel..

Men han ser heldigvis rigtig fræk og frisk ud nu

Nu må jeg se hvordan min fødsel ender... der er stadig nogle dage til at gå igang af mig selv, krydser fingre...

og hvis ikke håber jeg på det bedste alligevel

Tak fordi du deler din erfaring....

Knus

Velbekomme og håber du bare går igang her en af dagene

Anmeld

4. april 2010

Sara.

Moar'en skriver:

Velbekomme og håber du bare går igang her en af dagene

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.