Nogen der er blevet sat igang på Skejby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.081 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Sara.

Jeg skriver fordi jeg nu er i uge 41+0 og går og tænker mere og mere på om det ender med en igangsættelse....

Har fået afvide jeg skal ringe torsdag d.8 april, der vil jeg være i uge 41+6 henne.

Vil jeg så blive sat igang torsdag?

eller først fredag hvor jeg er fulde 42 uger henne?

Har også hørt at nogen steder ikke sætter igang op til weekend så kan være jeg først blir sat igang mandag? (42+3)

Knus fra Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Halbschön

lærkes_mor skriver:

Jeg skriver fordi jeg nu er i uge 41+0 og går og tænker mere og mere på om det ender med en igangsættelse....

Har fået afvide jeg skal ringe torsdag d.8 april, der vil jeg være i uge 41+6 henne.

Vil jeg så blive sat igang torsdag?

eller først fredag hvor jeg er fulde 42 uger henne?

Har også hørt at nogen steder ikke sætter igang op til weekend så kan være jeg først blir sat igang mandag? (42+3)

Knus fra Sara

Ikke lige Skejby, men Kolding.. Jeg blev sat igang en fredag aften kl. 19 da jeg var 42+0.. Så mon ikke de også vil det i Skejby?

Anmeld

2. april 2010

Sara.

Renée88 skriver:

Ikke lige Skejby, men Kolding.. Jeg blev sat igang en fredag aften kl. 19 da jeg var 42+0.. Så mon ikke de også vil det i Skejby?

Okay det vil ikke være galt så... ville være træls at vente weekenden over "bare" fordi det er weekend....

tak for svar

Anmeld

2. april 2010

Halbschön

lærkes_mor skriver:

Okay det vil ikke være galt så... ville være træls at vente weekenden over "bare" fordi det er weekend....

tak for svar

Nej når man er så langt, så vil man gerne bare ha den fødsel igang og overstået.. Jeg blev sat igang fredag kl 19... Vandet blev taget 1945 fordi jeg var så moden... Veerne startede kl 23 efter jeg fik vedrop, og han er født tidlig lørdag morgen.. Så når det var så "hurtigt" overstået, så var jeg godt nok blevet sur, hvis jeg skulle ha ventet til mandag bare fordi det var weekend

....puster vestøv i din retning, håber der snart sker noget af sig selv

Anmeld

2. april 2010

Sara.

Renée88 skriver:

Nej når man er så langt, så vil man gerne bare ha den fødsel igang og overstået.. Jeg blev sat igang fredag kl 19... Vandet blev taget 1945 fordi jeg var så moden... Veerne startede kl 23 efter jeg fik vedrop, og han er født tidlig lørdag morgen.. Så når det var så "hurtigt" overstået, så var jeg godt nok blevet sur, hvis jeg skulle ha ventet til mandag bare fordi det var weekend

....puster vestøv i din retning, håber der snart sker noget af sig selv

Jeg fik afvide af jordemoderen til jordemor tjek da jeg var 40+0 at hvis jeg skulle sættes igang var nok at ta vandet fordi jeg var 2 cm åben osv.... så det er nok lidt ala dig, hvis det er...

Lige nu tænker jeg at om jeg føder i morgen eller fredag... det er lidt hip som hap.... eller kan i hvert fald se en ende på det nu. Det er dejligt...

Jeg må jo bare vente og se hvad der sker.

Lyder som om din igangsættelse gik rigtig godt dejligt!

Knus

Anmeld

2. april 2010

SHERO

Jeg gik 13 dage over så nåede ikke min igangsættelse, men min JM fortalte mig at de på skejby også sætter i gang i weekenden, jeg skulle i hvert fald ringe fredag som mit vand gik og så var meningen jeg skulle sættes i gang lørdag eller søndag... :-)

Anmeld

2. april 2010

Sara.

Tullen85 skriver:

Jeg gik 13 dage over så nåede ikke min igangsættelse, men min JM fortalte mig at de på skejby også sætter i gang i weekenden, jeg skulle i hvert fald ringe fredag som mit vand gik og så var meningen jeg skulle sættes i gang lørdag eller søndag... :-)

Det lyder godt

Sjovt dit vand lige gik da du sku ringe og sættes igang... det må da ha været en dejlig overraskelse.

Tak for svar

Anmeld

2. april 2010

SHERO

lærkes_mor skriver:

Det lyder godt

Sjovt dit vand lige gik da du sku ringe og sættes igang... det må da ha været en dejlig overraskelse.

Tak for svar

Dog ikke lige i samme øjeblik, men 2 timer før, jahh det var ret pudsigt... :-D Men blev "sat igang" alligevel, få havde stort set ikke fået veer, så fik tabeletter og vestimulerende drop der inde... :-)

Anmeld

2. april 2010

Sara.

Tullen85 skriver:

Dog ikke lige i samme øjeblik, men 2 timer før, jahh det var ret pudsigt... :-D Men blev "sat igang" alligevel, få havde stort set ikke fået veer, så fik tabeletter og vestimulerende drop der inde... :-)

2 timer før det jo næsten det samme Det er sjovt som naturen vil sin gang..... lige som man tror der ikke sker noget af sig selv.

Ja det er jo så forskelligt fra person til person hvordan selve fødslen går... Det underligt at tænke på at det var nu i uge 41+0 jeg fødte min pige. Tænker også baby når at blive en godt stor basse. Min pige vejede 3580 og var 50 cm.

Jeg må væbne mig med tålmodighed

Anmeld

2. april 2010

Halbschön

lærkes_mor skriver:

Jeg fik afvide af jordemoderen til jordemor tjek da jeg var 40+0 at hvis jeg skulle sættes igang var nok at ta vandet fordi jeg var 2 cm åben osv.... så det er nok lidt ala dig, hvis det er...

Lige nu tænker jeg at om jeg føder i morgen eller fredag... det er lidt hip som hap.... eller kan i hvert fald se en ende på det nu. Det er dejligt...

Jeg må jo bare vente og se hvad der sker.

Lyder som om din igangsættelse gik rigtig godt dejligt!

Knus

Jeg havde en rigtig god igangsættelse, selvom jeg følte mig lidt "snydt" af den der oplevelse "Hov, nu skal jeg da vist føde"...

Du kan læse om min fødselsberetning her:

https://www.baby.dk/debat/29591pi1/foedselsberetninger/nicolais-foedsel-17-10-2009.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.