Vi ses først søndag igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. maj 2008

Tut

Hej tøser,

I morgen kører vi til Lalandia, og er først tilbage søndag eftermiddag, så jeg må undvære jer så længe.

Lige en update på mit maveproblem... Jeg har stadig lidt blod i afføringen, dog ikke så mange mavesmerter mere, så ser det lige an til på mandag - Tak fordi du spurgte Siber :)

Ha en god weekend tøser (C)

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2008

Kaufie

Her tager vi også afsted i weekenden - dog blot et smut ned til søster og co i Vejle. Jeg er godt nok ikke så aktiv herinde - men det er altså arbejdet, der trækker tænder ud - vi har så p****travlt - og så efter et par timer med knægten, madlavning og oprydning - så er jeg altså tit putteklar kl 21..... Men vi har det rigtig godt - William er begyndt at kravle rigtigt og rejser sig ved alt -elsker at stå og øve balancen - og så ævler han i et væk..... Vores dp'er roser ham til skyerne hver dag - det er simpelthen dejligt både at hente og aflevere. Mette, der har klippet sønnike med trimmeren for første gang i aften....

Anmeld

29. maj 2008

bette

god tur:D

heidi grøn af misundelse:$

Anmeld

29. maj 2008

Astrid P

Rigtig god tur, Tut. Vi 'ses' søndag!

Anmeld

30. maj 2008

ka li ja

aaaiiii hvor snyd. vi skulle også ha været i lalandia i år, men det må vente... øv... det er bare det fedeste sted. men jeg er heller ikke så meget til de der charter ferier. og så er lalandia for alle aldre:D
go tur søde, og håber maven får det bedre(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.