2/3 samtale..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. maj 2008

Stumpen

Hejsa..

Jeg har i dag været til 2/3 samtale. Hvilket betyder at jeg var til møde med min praktikvejleder og vejleder fra skolen.. Nu er jeg jo sådan set kun halvvejs pga. praktikskift, men ifølge reglerne skulle det være nu...
Mødet går ganske enkelt ud på at praktikstedet skal komme med deres vurdering af mig som studerende, om de forventer at godkende mig eller om de er betænkelige...

De forventede sørme at jeg bestod - dejligt ;)
Der var lige nogle ting jeg skal arbejde videre med, men de rosende ord overskyggede det konstruktive kritik...

Så piger, dette betyder også at jeg forhåbentlig snart er gravid igen, for efter næste "lorte"-periode begynder jeg ikke på en ny pakke (L)

Håber at I alle har det godt..
(H) Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2008

Doktor Doolittle

Sikke nogle dejlige nyheder fra dig :) Det glæder mig at høre, både det ene og det andet :))

(H) fra Tina

Anmeld

30. maj 2008

3rollinger

Hej Anja

Ja, det er rigtig gode nyheder.

Baade at dit praktikskift har vaeret en succes for dig, og at stedet giver dig god kritik.

Held og lykke med ny bebs.

Knus
st

Anmeld

30. maj 2008

Munder

Hvor dejligt for dig.

Og held og lykke med projekt lillebebs:D

Knus
Dorte

Anmeld

30. maj 2008

Stumpen

Hej og tak :D

Stedet er helt klart noget for mig. Jeg har idag spurgt om jeg kan blive vikar på den afdeling jeg er på, når jeg er færdig i praktikken.. Det er helt klart et sted der vil kunne trække mig til som uddannet pædagog..
Jeg har før været i tvivl om det var pæd eller sos jeg skulle være og på Bakkehuset er det er god blanding af begge dele..
Beboerne er meget plejekrævende og to ud af 10 (på min afdeling) har sprog a la en 4 årige... Så det er ikke meget respons man får, men jeg ælsker at være der og drage omsorg for beboerne..

(H) Anja..

Anmeld

30. maj 2008

st

Hvor er det dejligt, at samtalen gik godt, og at de forventer du består. Selvfølgelig gør du det.

Spændende med projekt baby. KJeg er vanvittig misundelig. Jeg kan sm jeg tidligere har skrevet, ikke overbevise Jeppe om det er nu vi skal i gang med nummer to. Men han får alligevel ret, jeg tror også det er sundt nok til mig, at komme i arbejde først. Jeg kunne også være bange for, at jeg ville glemme det hele hvis der kom en barsel nu her. Men når jeg har fået en fastansættelse, så tror jeg også vi skal igang igen.

God weekend.

st.

Anmeld

30. maj 2008

Stumpen

Hej st..

Jeg ved om jeg får barn lige efter endt uddannelse eller 1½ år efter, så vil jeg glemme lige meget af det jeg har lært... ;) Kan huske hvor rusten jeg var efter barsel med Mathilde..

Men du er jo også færdig ½ år før mig, så du har mere tid mht. at finde arbejde, hvis man ser i forhold til jeppe/mathilde og den lille nys aldersforskel..
(H) Anja..

Anmeld

30. maj 2008

st

Hmm Jeppe er min kæreste. Men det er nok Mads du tænker på mht aldersforskel på ham og en lille ny ;) Jeg håber ikke der bliver mere end 3 år på Mads og en ny baby.

Mht. det at glemme, der var også en grund til, at jeg kun "valgte" 1 års barselsorlov med Mads. Jeg var bange for at komme for langt væk fra teori og alt det der. Jeg ville gerne have haft et år mere, men sådan blev det ikke dengang.

st

Anmeld

30. maj 2008

Stumpen

Hovs.. ;) Men aldersforskellen på Jeppe og den lille ny bliver heller ikke tættere jo længere tid han vil vente.. Nej, man glemmer hurtigt det der teori-stof... Det handler i hvert fald om at blive ved med at være nysgerrig når vi er færdige, ellers fornyer vi os i hvert fald ikke.. Jeg havde også 1 års barsel og for mit og Mathildes for den sags skyld så var 1 år mere end rigelig.. Men når jeg engang skal ud på arbejdsmarkedet vil jeg gerne ind på for special området, for så kan jeg nøjes med 30 timer og stadig have en ok løn (du ved i forhold til su'en..... hmm... Alt er vist ok i forhold til su :) ) Hvilket område vil du helst arbejde med indenfr dit fag? Hvornår er det nu du skal op og forsvare? (H) Anja..

Anmeld

30. maj 2008

st

Datoen er en hemmelighed, det er kun Jeppe der må vide den, indtil jeg er bestået. Jeg vil være ked af at dumpe, og så have hele familien udenfor døren når jeg kommer ud. Men det er mellem d. 9 og d. 13. juni jeg skal op. I skal nok høre fra mig.

Jeg vil allerhelst arbejde som socialrådgiver på et sygehus, men det er ikke ligefrem de stillinger, der hænger på træerne. Men ellers vil jeg rigtig gerne arbejde med handicappede børn og deres familier. Så det er enten i en specialrådgivning eller i en familieafdeling i en forvaltning. Jeg skal søge en stilling i en familieafdeling her inden længe. Der er flest stillinger i beskæftigelsesafdelingen og indenfor integration, men jeg vil helst arbejde med børn og familier, så det håber jeg at jeg finder på et tidspunkt.

Nu skal jeg bare bestå i første omgang. Det bliver spændende.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.