12+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Vial

Tjuhl skriver:

ja mit svaj driller - især om morgenen men det har altid været sådan et vildt svaj, så det er ikke graviditeten der gør det. jeg prøver også at ligge på ryggen med bøjede ben for at trække den ud når det er slemt

Ja, det driller sådan noget. Selvom det ser sexet ud. Har altid fået ros for min "negernumse". Det går bare lidt af fløjten, når det giver rygproblemer. Når man er gravid bliver ledbånd og sener bløde og det hjælper ikke på sagen. Jeg kæmper virkelig med at rette mig op. Falder dog altid tilbage, da det jo er min holdning med et stort svaj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Liljesilas

Tjuhl skriver:

så nåede vi de berømte 12 uger - det er ikke rigtig til at forstå!

men her er den røde hule....og jeg har endda rigtigt "ud af huset" tøj på for en gangs skyld den sidste uge har maven virkelig føltes som en ting der var seperat fra min normale krop...altså, den sidder jo fast (trods alt), men jeg kan godt mærke, at det ikke længere er mig selv der spiler maven ud med luft (og mad), men at den rent faktisk vokser af helt andre årsager

Det er en fin mave  

Anmeld

2. april 2010

oo

KaMa skriver:

Ja, det driller sådan noget. Selvom det ser sexet ud. Har altid fået ros for min "negernumse". Det går bare lidt af fløjten, når det giver rygproblemer. Når man er gravid bliver ledbånd og sener bløde og det hjælper ikke på sagen. Jeg kæmper virkelig med at rette mig op. Falder dog altid tilbage, da det jo er min holdning med et stort svaj.

ja, det er slet ikke nemt at rette ryggen ud, så kommer man istedet til at bøje overkroppen ind over underkroppen og det er heller ikke specielt labert eller hensigtsmæssigt

jeg så en tegning i en af graviditetsbøgerne som viste hvordan rygsøjlen bøjer helt af når man når højgravidstatus og der blev jeg liiiiige lidt bange for det hele

Anmeld

2. april 2010

Vial

Tjuhl skriver:

ja, det er slet ikke nemt at rette ryggen ud, så kommer man istedet til at bøje overkroppen ind over underkroppen og det er heller ikke specielt labert eller hensigtsmæssigt

jeg så en tegning i en af graviditetsbøgerne som viste hvordan rygsøjlen bøjer helt af når man når højgravidstatus og der blev jeg liiiiige lidt bange for det hele

Ja, det ville være noget af et tab at gå fra erotisk krop til en dronning Ingrid :-( Du må i gang med nogle ryg og mave øvelser. Jeg er godt i gang med at styrke disse muskler. Det vil hjælpe mig i min rugning på mine to små mirakler, som vil fylde godt op som tiden skrider frem.

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

TILLYKKE Trine  Hvor du bare fortjener det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.