12+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

MyBaby

Dejlig mave! Det er skønt, når den vokser og man kan se, at der venter jer et lille mirakkel derinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

så nåede vi de berømte 12 uger - det er ikke rigtig til at forstå!

men her er den røde hule....og jeg har endda rigtigt "ud af huset" tøj på for en gangs skyld den sidste uge har maven virkelig føltes som en ting der var seperat fra min normale krop...altså, den sidder jo fast (trods alt), men jeg kan godt mærke, at det ikke længere er mig selv der spiler maven ud med luft (og mad), men at den rent faktisk vokser af helt andre årsager

Nej, hvor sidder det hele lækkert på dig! Hvem der havde sådan en mås med swung!! Min er flad og er kun blevet flaaaadere under graviditeten:-)

Knus, Tina

Anmeld

2. april 2010

oo

tinpou skriver:

Nej, hvor sidder det hele lækkert på dig! Hvem der havde sådan en mås med swung!! Min er flad og er kun blevet flaaaadere under graviditeten:-)

Knus, Tina

oh tak jeg synes jeg ser gravid ud både for og bag

Anmeld

2. april 2010

Mira0911

Flot mave....

Anmeld

2. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

så nåede vi de berømte 12 uger - det er ikke rigtig til at forstå!

men her er den røde hule....og jeg har endda rigtigt "ud af huset" tøj på for en gangs skyld den sidste uge har maven virkelig føltes som en ting der var seperat fra min normale krop...altså, den sidder jo fast (trods alt), men jeg kan godt mærke, at det ikke længere er mig selv der spiler maven ud med luft (og mad), men at den rent faktisk vokser af helt andre årsager

hvor er du altså fin!

Tror det blir en rigtig lille strut mave  

og SKØNT at nå milepælen 12 uger! 

Anmeld

2. april 2010

ønskebørn74

Dejlig mave og fantastisk røv du har dig der... Min mand er helt missundelig... GG.. 12 uger... Hvor skønt!!!

Knus og Kram Lene

Anmeld

2. april 2010

Maise

wow flot mave og nice booty by the way.

Anmeld

2. april 2010

MinWilliam

Super fin lille mave

Anmeld

2. april 2010

Vial

Hvor ser du fin ud. Min fysioterapeut ville gå helt i baglås, hvis hun så det svaj i ryggen. Hun er så meget efter mig, hvis jeg svajer for meget. Det kan give rygproblemer, når maven bliver større. Så jeg øver mig i at trække hele vommen ind, når jeg står op og presser ryggen ind mod væggen en gang i mellem for lige at strække den ud. Bare lige nogle gode råd, hvis din krop også driller lidt.

Anmeld

2. april 2010

oo

KaMa skriver:

Hvor ser du fin ud. Min fysioterapeut ville gå helt i baglås, hvis hun så det svaj i ryggen. Hun er så meget efter mig, hvis jeg svajer for meget. Det kan give rygproblemer, når maven bliver større. Så jeg øver mig i at trække hele vommen ind, når jeg står op og presser ryggen ind mod væggen en gang i mellem for lige at strække den ud. Bare lige nogle gode råd, hvis din krop også driller lidt.

ja mit svaj driller - især om morgenen men det har altid været sådan et vildt svaj, så det er ikke graviditeten der gør det. jeg prøver også at ligge på ryggen med bøjede ben for at trække den ud når det er slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.