Æv altså! Jeg synes, det var fint, at du bare skrev tak. Så har du smidt den tilbage i hendes kurv igen og så må hun finde ud af at reagere på det.
Jeg er ked af, at Morten ikke rigtig forstod, hvad du sagde, men synes det er rigtig godt, at I i hvert fald fik taget hul på at snakke om tingene. Jeg tror, at I simpelthen har gået for længe uden at få snakket tingene ordenligt igennem, så I nu sidder i så stor en misforståelse af hinanden, at der skal mange snakke til, før I begynder at forstå hinanden.
Det var også meget interessant, at han sagde det med, at han ikke ville købe blomster, fordi du bare ville sige, at han kun købte dem, fordi du havde sagt, han skulle. Det er jo sådan set en meget ærlig måde at sige på, at han føler, at du ikke regner med, at han kan finde ud af noget selv, tænker jeg.
Jeg tror simpelthen bare, at du skal blive ved med at være ærlig over for ham mht når du er ked af noget og passe på ikke at snerre og skælde ud. Og prøv også at være sød ved ham ind imellem, så han kan vokse lidt i egne øjne ved at føle, at du værdsætter ham og elsker ham. Og at han blev vred på dig denne gang, tror jeg måske handler om en form for lettelse over, at du endelig giver ham lidt plads ved ikke at skælde ud på ham, hvis du forstår hvad jeg mener? Det kan i hvert fald godt være et fremskridt i kommunikationen, at rollerne vendte lidt rundt der, tænker jeg.
Men jeg er ked af, at du ikke fik en rigtig dejlig fødselsdag, det skulle du have haft :( Tror dog, den bliver meget bedre næste år, når I har fået det rigtig godt, I to.
Knus og mange tanker fra Birgitte
Anmeld