jeg får grå hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. april 2010

bette

jeeeps så skete det der IKKE måtte ske idag..

vi skulle ud til svigerforældrene, mikkel elsker at være der og vi havde lovet ham det..

vi går ud til bilen steffen går sammen med mikkel ned til hans bil og jeg går over til min for at hente mikkels scooter. da jeg kommer over til steffen spørger han mig om jeg ikke så mikkel. nej siger jeg. hvad da?

mikkel var stukket af....

vi ledte i 30 min efter ham..... og jeg var seriøst ved at gå i panik.. !!!!!!!! stod klar til at ringe til politiet..

så lige pludselig hvor jeg havde taget min cykel frem for hurtigere at kunne komme omkring og lede efter ham.. ja så dukker han op som om han ikke har været væk og smiler og griner til mig

hold kæft hvor blev jeg bange!!!!!!!!!!!!!!

er sku ret ked af det nu..

så kørte vi ud til svigerne.. og der sagde jeg så til svigermor at vi nok er nød til at give ham sele på, indtil han lærer at blive hos os.. fx stak han også af i bilka forleden og ja næsten hver gang vi handler ind stikker han af... og om morgnen skal jeg virkelig holde øje med ham mens jeg sætter tingene ind i bilen for han smutter bare.

men så siger svigermutter så.. at jeg ikke må give ham selen på for så skader jeg ham psykisk og hvis jeg gjorde det ville hun blive rigtig gal osv osv. at jeg ikke måtte behandle ham som et lille barn eller en hund..

blev så utrolig gal..

men måske hun har ret... føler bare ikke jeg har styr på ham.. og han gør mig sku bange når han sådan løber væk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

BellaT

Øj, kunne mærke mine nakkehår rejse sig.. Det må have været en forfærdelig ½ time..

Selvfølgelig skal I putte sele på ham, når han er så eventyrlysten at han bare vader afsted uden tanke på mor og far. Ellers må svigermor jo være vagthund og rende ham i hælene HELE tiden. Nemt for hende at sidde og sige sådan, når det ikke er hende der står i problemet lige nu. Den lille Indiana Jones må bare få sele på.

Anmeld

1. april 2010

ka li ja

altså det med selen ville jeg nu heller ikke bryde mig om at gøre selv.. men det er jo fuldstændig op til jer om i syntes det er nødvendigt. det skal svigermor eller nogen andre jo ike bestemme.

men jeres søn er 2 år, så i mine øjne er han ikke en udbryder der behøver sele, men bare et lille barn man skal have øje på hele tiden. og især i trafikken. børn er rimelig gamle før man kan stole på dem i trafikke, så det må være op til forældrene at være vågne, og konstant lærer børnene hvordan de skal begå sig.

arthur er bestemt heller ikke god til at blive hvor man regner med. så hver gang vi gover en vej. SKAL han kigge sigfr. vi kan lige så godt gøre det til en vane nu han SKAL holde i hånden når vi er steder han kan blive væk. og han er ALTID i vognen i bilka,

men kan sagtens forstå din forskrækkelse, og godt i fandt ham i god behold

knus karina . mor til 2 vilde drenge, så jeg ved hvad jeg snakker om

Anmeld

1. april 2010

Bamme

Hvordan var det nu?

Fik di talt med DP'en om noget PPR?

-Hvis ikke, så synes jeg virkelig du skal gøre det.

Anmeld

2. april 2010

Anja

En tanke: kan du ikke bare sætte ham op i vognen, når du handler  - uanset om han gider eller ej  - og lad ham blive i vognen hele tiden og tage vognen med helt hen til bilen og så starte med at sætte ham i autostolen og bagefter ordne indkøbsvarerne?

Tror nu heller ikke, at jeg ville bryde mig om en sele, men det er jo let at sige, når man aldrig selv har haft problemer med at ungerne render væk

Anmeld

2. april 2010

bette

Bamme skriver:

Hvordan var det nu?

Fik di talt med DP'en om noget PPR?

-Hvis ikke, så synes jeg virkelig du skal gøre det.

jo har snakket lidt med hende om det..

men jeg har valgt at vente til han skal i børnehave.. der går jo ikke så længe.. og så vil jeg høre om de har den oplevelse af mikkel som vi har.. og hvad de siger til det.

min dp er vist ikke til den store hjælp

Anmeld

2. april 2010

bette

Anja skriver:

En tanke: kan du ikke bare sætte ham op i vognen, når du handler  - uanset om han gider eller ej  - og lad ham blive i vognen hele tiden og tage vognen med helt hen til bilen og så starte med at sætte ham i autostolen og bagefter ordne indkøbsvarerne?

Tror nu heller ikke, at jeg ville bryde mig om en sele, men det er jo let at sige, når man aldrig selv har haft problemer med at ungerne render væk

jo det har vi også tænkt os at gøre fremover..

det der med nu går mor og far farvel.... det hjælper ikke på mikkel.. han er ligeglad

Anmeld

2. april 2010

Grynt

bette skriver:

jo har snakket lidt med hende om det..

men jeg har valgt at vente til han skal i børnehave.. der går jo ikke så længe.. og så vil jeg høre om de har den oplevelse af mikkel som vi har.. og hvad de siger til det.

min dp er vist ikke til den store hjælp

Jammen søde ven, hvad sker der? Noget alvorligt oder...?

Bekymrende hilsner herfra

T

Du sender bare en hvis det er, ik...

Anmeld

2. april 2010

Muffinmus

Armbånd...

MAn kan få sådan nogle armbånd til at skrive navn og nr i. DEm har vi tl William til når vi er i sommerland eller andre lidt større steder. Skide smarte HVIS nu uheldet er ude og de bliver væk, så kan andre ringe til en jo:-)

Men ved ikke om i synes det var en mulighed. Ved der er flere og flere der bruger dem i hvert fald.

Men kan godt forståd u synes det var træls at han var væk, man bliver hunderæd med det samme.

Anmeld

2. april 2010

bette

MariaE skriver:

Armbånd...

MAn kan få sådan nogle armbånd til at skrive navn og nr i. DEm har vi tl William til når vi er i sommerland eller andre lidt større steder. Skide smarte HVIS nu uheldet er ude og de bliver væk, så kan andre ringe til en jo:-)

Men ved ikke om i synes det var en mulighed. Ved der er flere og flere der bruger dem i hvert fald.

Men kan godt forståd u synes det var træls at han var væk, man bliver hunderæd med det samme.

hvor kan man købe sådan nogen??

dem kunne jeg dælme godt tænke mig..

vi har sådan et dogtag til ham.. men er han ikke for lille til sådan et endnu?? og der står jo sådan set også kun hans navn og cpr. nr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.