jeeeps så skete det der IKKE måtte ske idag..
vi skulle ud til svigerforældrene, mikkel elsker at være der og vi havde lovet ham det..
vi går ud til bilen steffen går sammen med mikkel ned til hans bil og jeg går over til min for at hente mikkels scooter. da jeg kommer over til steffen spørger han mig om jeg ikke så mikkel. nej siger jeg. hvad da?
mikkel var stukket af....
vi ledte i 30 min efter ham..... og jeg var seriøst ved at gå i panik.. !!!!!!!! stod klar til at ringe til politiet..
så lige pludselig hvor jeg havde taget min cykel frem for hurtigere at kunne komme omkring og lede efter ham.. ja så dukker han op som om han ikke har været væk og smiler og griner til mig
hold kæft hvor blev jeg bange!!!!!!!!!!!!!!
er sku ret ked af det nu..
så kørte vi ud til svigerne.. og der sagde jeg så til svigermor at vi nok er nød til at give ham sele på, indtil han lærer at blive hos os.. fx stak han også af i bilka forleden og ja næsten hver gang vi handler ind stikker han af... og om morgnen skal jeg virkelig holde øje med ham mens jeg sætter tingene ind i bilen for han smutter bare.
men så siger svigermutter så.. at jeg ikke må give ham selen på for så skader jeg ham psykisk og hvis jeg gjorde det ville hun blive rigtig gal osv osv. at jeg ikke måtte behandle ham som et lille barn eller en hund..
blev så utrolig gal..
men måske hun har ret... føler bare ikke jeg har styr på ham.. og han gør mig sku bange når han sådan løber væk...
Anmeld