I dag er det 1 år siden, jeg havde sidste arbejdsdag før barsel!! Har tænkt meget på det i dag og kan simpelhen ikke forstå hvor det år er blevet af!!! Ikke at jeg ikke har nydt at være på barsel, for det har jeg virkelig (L), men før jeg gik på barsel havde jeg alle mulige forestillinger om, hvad jeg skulle lave mens jeg gik hjemme. Fx var jeg sikker på:
1) at jeg ville få syet en masse lækkert tøj til Julie - det skete ikke!
2) at jeg ville få ryddet op i alle vores billeder, få dem sat ind og skrevet tekst til - det sket så heller ikke - bunken af billeder der IKKE er sat i album er i stedet vokset betydligt!
3) at jeg i ugens løb kunne gøre rent så det ikke skulle foregå i weekenden hvor kæresten har fri -øhhh skete heller ikke altid...!
4)at jeg ville gå en laaaang tur med barnevognen hver dag -skete langt fra hver dag....
osv osv
Jeg har barsel indtil oktober fordi vi jo rejser til USA i 4 mdr, så barslen herhjemme er næsten forbi, hvilket jeg synes er lidt vemodigt :(.
Hmmm det jeg ville sige var nok bare, at jeg synes det har været fantastisk at kunne gå hjemme med min datter, selvom alle de planer jeg havde om hvad året bla skulle bruges til ikke rigtig blev realiseret og jeg noglegange kan tænke "hvad gik tiden egentlig med?"....Men så når jeg rigtig tænker over det, så gik tiden jo med div.mødregrupper, babymusik, babysvømning, legestue og hygge med min dejlige pige (L) - og hvad mere kan man ønske sig?...
Hvordan har jeres barsel været...?
Helle
Anmeld