Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nøj, en flot stor mave!!!! Også masser af herfra, håber virkelig din bebs snart er ude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tina2 skriver: Nøj, en flot stor mave!!!! Også masser af herfra, håber virkelig din bebs snart er ude
Tak for det
Ja håber jeg også.... det er ved at være på tide!
Sikke en fin baby-hule!
Du får lige en sending ve-støv, det skader jo aldrig
********************* Ve-støv*****************
flot mave...
krydser fingre for barnet snart kommer...
kitty skriver: Sikke en fin baby-hule! Du får lige en sending ve-støv, det skader jo aldrig ********************* Ve-støv*****************
Nej håber det hjælper med ve-støv. smiler....
Astasmor skriver: flot mave... krydser fingre for barnet snart kommer...
Håber jeg også....
Muffi . skriver: Søde Sagde jeg ikke det ville ske den 5 Når man er sat til den 26 marts føder man den 5 April 2 påskedag ,, Det da hyggeligt ...
Søde Sagde jeg ikke det ville ske den 5 Når man er sat til den 26 marts føder man den 5 April 2 påskedag ,, Det da hyggeligt ...
Så er det d. 5 april... og INGEN baby stadig
lærkes_mor skriver: Så er det d. 5 april... og INGEN baby stadig
Rolig søde , du har indtil 24 00 i aften Baby ,, KOM UD NU
Muffi . skriver: Rolig søde , du har indtil 24 00 i aften Baby ,, KOM UD NU
Det er selvfølgelig rigtig nok... tror også det er den hårde tone der skal på overfor baby nu....... ud!
tak
og STORT TILLYKKE!!
lærkes_mor skriver: Det er selvfølgelig rigtig nok... tror også det er den hårde tone der skal på overfor baby nu....... ud! tak og STORT TILLYKKE!!
Altså jeg begyndte at skælde ham lidt ud til sidst Tak , tænk min lille mand er 1 år nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128