Kom ud baby!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Sara.

MoarJ skriver:

Flot mave...

Sender noget vestøv afsted til dig.. slet ikke nogen tegn på noget?

Tak

Har haft tynd mave et par uger... og mange plukveer (men det har jeg haft gennem hele graviditeten)..... Ellers har jeg ingen tegn på noget som helst..........

Jeg har det faktisk pt bedre end jeg havde da jeg var gravid i 6-7-8 mdr... der var jeg syg med bihulebetændelse, diarré osv osv.... så det er dejligt. Men hvor er jeg træt af at være gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Liljesilas

lærkes_mor skriver:

Så har jeg lige taget et billede af maven... i morgen er jeg fulde 41 uger (41+0). Ligesom da jeg fødte min pige lørdag d.13 okt 07 uge 41+0.

Nå men jeg går nu bare og venter og venter

Så kom ud baby ud ud ud ud ud ud.........

Jeg har selv fødselsdag tirsdag d.6 april, det nærmer sig jo

Jeg krydser finger for den er på vej ud meget snart  Det må være så hårdt med den store mave Men den er flot!

Anmeld

2. april 2010

Lady Marion <3

Søde   Sagde jeg ikke det ville ske den 5   Når man er sat til den 26 marts føder man den 5 April   2 påskedag ,, Det da hyggeligt ...

Anmeld

2. april 2010

Sara.

Muffi . skriver:

Søde   Sagde jeg ikke det ville ske den 5   Når man er sat til den 26 marts føder man den 5 April   2 påskedag ,, Det da hyggeligt ...

hehe jo det sagde du

uuuhhhhhh håber ikke du får ret! Nu må vi se

Anmeld

2. april 2010

MyBaby

Uh - fin stor mave! Jeg kan bare SÅ godt følge dig. Jeg er idag 40+1, så du har jo stadig førsteret til vestøvet , men ihhhhhh hvor vil jeg bare gerne føde snart!

for at der snart sker noget for os begge to!

Nina

Anmeld

2. april 2010

Sara.

mayapigen skriver:

Jeg krydser finger for den er på vej ud meget snart  Det må være så hårdt med den store mave Men den er flot!

Tak for det

Anmeld

2. april 2010

Sara.

MyBaby skriver:

Uh - fin stor mave! Jeg kan bare SÅ godt følge dig. Jeg er idag 40+1, så du har jo stadig førsteret til vestøvet , men ihhhhhh hvor vil jeg bare gerne føde snart!

for at der snart sker noget for os begge to!

Nina

Hehe Men 40+1 så er du jo næsten ligeså langt som mig... Krydser også fingre for dig!!!

Men aprilsnar babyer blev det ikke til...

Anmeld

2. april 2010

lillemunk

**************************Vestøv i masse vi i din retning**********************
Kom så ud til din mor. Ikke noget med at lege gemme mere. Vi andre vil også ha en dejlig FB at læse om.

Anmeld

2. april 2010

MyBaby

lærkes_mor skriver:

Hehe Men 40+1 så er du jo næsten ligeså langt som mig... Krydser også fingre for dig!!!

Men aprilsnar babyer blev det ikke til...

Nej, det blev ikke til små aprilsnar babyer og det gør måske heller ikke noget!  Glæder mig til at dele FB og billeder af de små vidundere med dig!

Anmeld

2. april 2010

Sara.

MyBaby skriver:

Nej, det blev ikke til små aprilsnar babyer og det gør måske heller ikke noget!  Glæder mig til at dele FB og billeder af de små vidundere med dig!

I lige måde!!

Nu må vi se hvem der kommer først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.