Harh harh harh, klasse humor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. maj 2008

Rasmine

har man, hvis man synes det er sjovt at ens barn ikke kan fange den røde prik, fra en laserpen.
:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2008

Juniors mor

8D8D8D

Anmeld

29. maj 2008

linemus

Ha ha ha :))

Husker tydeligt, da Sebastian var bebs, og han prøvede at fange skyggerne på væggen. Meget morsomt, indtil han blev bange for dem :$

Anmeld

29. maj 2008

Sille

Mebach skriver:

har man, hvis man synes det er sjovt at ens barn ikke kan fange den røde prik, fra en laserpen.
:P

havde helt glemt de laserpinde der... de var en overgang super populære... aner egentlig ik hvorfor... uh uh.. jeg har en laserpind.. uh uh.. den er rød.. uh uh .. den kan lyse.. uh uh ...

Anmeld

29. maj 2008

Tynen

Det er da sådan noget man gør med katte er det ikke? ;)

Anmeld

29. maj 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Det er da sådan noget man gør med katte er det ikke? ;)

Harh.
Jo, og Charlie, hvis man vil aflede hans opmærksomhed, så han ikke humper op af ens ben mere...
Husk det nu i weekenden, Tynen.
Men watch it, når du sover...
LOOOOOOOOOOOOOOL!

Anmeld

29. maj 2008

Tynen

Ja, en hund ligner jo sin ejer.
Så det er nok ikke så mærkeligt at han har den adfærd! (L)

Anmeld

29. maj 2008

Loggidut

lol en form for humor...bacon bruger underlige metoder på hendes børn, og humper folks ben...hvad er det dog...

og forresten så har min søn en laserpind på hans værelse...lol...måske skulle moren her lige have det sjovt i morgen...dog hopper jeg over at humpe på benene af nogen!

Anmeld

30. maj 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

lol en form for humor...bacon bruger underlige metoder på hendes børn, og humper folks ben...hvad er det dog...

og forresten så har min søn en laserpind på hans værelse...lol...måske skulle moren her lige have det sjovt i morgen...dog hopper jeg over at humpe på benene af nogen!

hva humper bacon andre folks ben!! ja hva faen, hen er jo heller ikke meget større end charlie;) og ligner ham vel egentlig meget godt. med en kort page8D;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.