Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka li ja skriver:jylland er ikke styg!! tror de har kørt det gylle ud der skulle hahahai må ha en rigtig god tur:Dog nu aner jeg overhovedet ikke hvor ribe er, men hvor må i altså bare gerne komme forbi til en sodavand eller øl, og lege i haven:D
linemus skriver:ka li ja skriver:jylland er ikke styg!! tror de har kørt det gylle ud der skulle hahahai må ha en rigtig god tur:Dog nu aner jeg overhovedet ikke hvor ribe er, men hvor må i altså bare gerne komme forbi til en sodavand eller øl, og lege i haven:DAj, karina, man ved da hvor Ribe er - tsk tsk... ;)Det ligger vest på - ovre i nærheden af Esbjerg, mener jeg, for at være ikke helt præcis.Knus Line
linemus skriver:God tur :) Det lyder rigtig hyggeligt.Vi har lånt trailer til vores sommerhus tur men det er så også en hel uge, men jeg kan da slet ikke overskue alt det vi skal have med til tre unger 8DKnus Line
Birgitte (ny mor) skriver:ka li ja skriver:jylland er ikke styg!! tror de har kørt det gylle ud der skulle hahahai må ha en rigtig god tur:Dog nu aner jeg overhovedet ikke hvor ribe er, men hvor må i altså bare gerne komme forbi til en sodavand eller øl, og lege i haven:DHa, Kalua, det kunne være såå hyggeligt - så kunne vi smage lidt mere på den der summersby :D Meeeen Ribe er altså laaangt Sydpå :)) :))
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128