Jeg klapper en juli ryg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Kaufie

til alle..... men måske specielt til Tyne og Bamme for at starte sådan nogen guld-tråde....

...og klap til min mand, fordi han lige svinger ind omkring den lokale "vej-selv-slik"-biks!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

ka li ja

Bamme skriver:

Bamme - forventer senere i aften at få et klap i røven af manden

uuhhh er du lidt små ouzen bacon!!??

Anmeld

1. april 2010

birgittemarie

ka li ja skriver:

vil lige sige stort tak for ryg-klapperiet det betyder virkelig meget at i tænker på mig

så vil jeg også begynde rygklapperiet..

mædde, fordi du har sparket til mig på den gode måde

bm, for at klarer sin mor, oveni 2 børn, og en mand der har haft det svært

joan, for rygestoppet

line, fordi du er en vidunderlig kvinde

ivf, fordi du er sej!! og min

susan, for at kæmpe for familien, og vægten

og alle i andre, som er her, men som jeg ikke lige kom på på stående fod, men det betyder ikke at i betyder mindre

kram  fra mig

Kalahale, du skal edder fileme også klappes, dit brave stykke kvindtøj! Klappes for at klare den lede skilsmisse så godt og male Jedi krigere på drengenes nye værelser, for at finde dig en glad mand i stedet for at gå i gulvet af sorg og i det hele taget bare være sådan en lækker steg, der laver onde kager.

Anmeld

1. april 2010

ka li ja

birgittemarie skriver:

Kalahale, du skal edder fileme også klappes, dit brave stykke kvindtøj! Klappes for at klare den lede skilsmisse så godt og male Jedi krigere på drengenes nye værelser, for at finde dig en glad mand i stedet for at gå i gulvet af sorg og i det hele taget bare være sådan en lækker steg, der laver onde kager.

tak sødeste

Anmeld

2. april 2010

linemus

Hold da op - jeg har først læst tråden nu, og jeg bliver helt rørt af alt det klapperi. I er så dejlige alle sammen! Og jeg er enig med hver og en.

Og Tikki: Hvad er dog det? Det er gået helt hen over hovedet på mig, hvad du går igennem nu. Stort kram til dig - det er jeg virkelig ked af at læse.

- Line

Anmeld

2. april 2010

Anja

Synes bare, at I er nogle fantastiske piger, allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.