Jeg klapper en juli ryg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

birgittemarie

Jeg klapper Joan for at være omsorgsfuld, opmærksom på andres velbefindende, så sød i det hele taget og for at ville tage afsted med bleer, bodyer og tilbud om søvn til Trynis.

Knus og klap

Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

ivfmarie

Så vil jeg lige klappe alle julierne... jeg kan ikke fremhæve én uden at fremhæve andre. Klart nok, nogen husker jeg da bedre end andre, men det gør ikke de "stille" mindre værdige til rygklap.

Faktisk tror jeg jeg vil klappe alle "passive" julipiger på ryggen.. Alle dem der hver dag læser med uden selv at skrive eller svare på indlæg - klap fordi I holder os ud.

Det er jo kombinationen af alle de forskellige medlemmer der er i gruppen, der gør den netop så skøn som den er - klap til alle for at være som de er! Blyw we mæ de!

Marie - der dog lige vil sende et rygklap til manden der er ved at støvsuge

Anmeld

1. april 2010

Susan1978

haha sjov tråd..

jeg vil også klappe jer alle på skuldren, bare fordi i er som i er. I LOVE YOU og ville for ingen ting i verden undvære jer.

men jeg vil også klappe mig selv på skuldren, fordi jeg trods knas stadig magter familien, arbejdet og ikke mindst stadig at slanke mig.   er det ik ok at rygklappe sig selv engang i mellem.. haha

Anmeld

1. april 2010

ivfmarie

Susan1978 skriver:

haha sjov tråd..

jeg vil også klappe jer alle på skuldren, bare fordi i er som i er. I LOVE YOU og ville for ingen ting i verden undvære jer.

men jeg vil også klappe mig selv på skuldren, fordi jeg trods knas stadig magter familien, arbejdet og ikke mindst stadig at slanke mig.   er det ik ok at rygklappe sig selv engang i mellem.. haha

Arh..ok... hvis man må klappe sig selv, så gør jeg sgu lige det !

Fedt nok at du skider på Janten og klapper dig selv, Susan - det skal du nu alligevel have et klap for

Anmeld

1. april 2010

Tikki

Jeg klapper også lige alle her for at være dem I er  Og så lige mig selv for at stå midt i en skilsmisse....hooold da op hvor det bare trækker tænder ud  Beklager jeg ikke lige er så meget på lige pt, men kæmpe hilsen til jer alle.

Anmeld

1. april 2010

birgittemarie

Tikki skriver:

Jeg klapper også lige alle her for at være dem I er  Og så lige mig selv for at stå midt i en skilsmisse....hooold da op hvor det bare trækker tænder ud  Beklager jeg ikke lige er så meget på lige pt, men kæmpe hilsen til jer alle.

Du skal suseme også have et kæmpeklap, for at klare en skilsmisse!!!! Puha, hvor jeg føler med dig og håber, der kommer noget fantastisk godt og meget bedre ud af det for dig på den anden side.

Knus Birgitte

Anmeld

1. april 2010

Louise mortil4

Joan ( Smallie ) skriver:

Og mortil 4 for at få nyt arbejde og klare det rigtig flot.

Nadi for at være så positiv selv om hun har lidt et stort tab.

aejj du er sød Tak for at tænke på mig

Anmeld

1. april 2010

Lise

God ide! Der er ikke rygklapperi nok på baby.dk

Jeg vil hermed sende rygklap til alle - især alle dem der slås med ting for tiden. Jeg er en af dem der læser alle (eller de fleste da..) indlæg, men ikke smider et svar. Der er ganske enkelt ikke tid og overskud med alle de krævende børn (OM jeg begriber nogen får mere end to )..

Anmeld

1. april 2010

ka li ja

vil lige sige stort tak for ryg-klapperiet det betyder virkelig meget at i tænker på mig

så vil jeg også begynde rygklapperiet..

mædde, fordi du har sparket til mig på den gode måde

bm, for at klarer sin mor, oveni 2 børn, og en mand der har haft det svært

joan, for rygestoppet

line, fordi du er en vidunderlig kvinde

ivf, fordi du er sej!! og min

susan, for at kæmpe for familien, og vægten

og alle i andre, som er her, men som jeg ikke lige kom på på stående fod, men det betyder ikke at i betyder mindre

kram  fra mig

Anmeld

1. april 2010

Bamme

ivfmarie skriver:

Så vil jeg lige klappe alle julierne... jeg kan ikke fremhæve én uden at fremhæve andre. Klart nok, nogen husker jeg da bedre end andre, men det gør ikke de "stille" mindre værdige til rygklap.

Faktisk tror jeg jeg vil klappe alle "passive" julipiger på ryggen.. Alle dem der hver dag læser med uden selv at skrive eller svare på indlæg - klap fordi I holder os ud.

Det er jo kombinationen af alle de forskellige medlemmer der er i gruppen, der gør den netop så skøn som den er - klap til alle for at være som de er! Blyw we mæ de!

Marie - der dog lige vil sende et rygklap til manden der er ved at støvsuge

Bamme - forventer senere i aften at få et klap i røven af manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.