Øjenbryn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. maj 2008

linemus

Ja, nu jeg lige husker det, er der så nogen, der har et fif til at plukke øjenbryn, så det ikke gør så ondt? Synes at kunne huske en, der brugte noget bedøvende eller noget i den retning (Marie?).

Jeg hader at plukke dem og har derfor ladet dem gro med undskyldning om, at jeg er travl mor med 24 timers morgenhår i forvejen, så pyt med det, men ærlig talt så ser det altså træls ud, og vil gerne have dem ordnet inden jeg får for meget farve i ansigtet, så jeg ikke ender med en hvid kant...

Knus Line - nu forfængelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2008

bette

vil helt klart anbefale at få dem vokset prof.. det går hurtigt og det gør altså ikke nær så ondt som hvis man tager et lille hår af gangen..
de retter til bagefter de har brugt voks.. men det mærker man ikke fordi man er bedøvet efter voksen..

ellers kunne du jo bruge isterning (hah ja det kan bruges til meget)

det jeg selv gør er at jeg strækker huden ud før jeg river et hår ud.. så gør det ikke så ondt som hvis jeg bare tog fat i håret og trak det ud..
gør det med pege og langemand.. :P med den ene hånd og så pincet i den anden..

tjaa.. hmm ellers kan man jo købe sådan nogle små baberblade på et håndtag (ikke skraber) som man kan barber dem af på den måde.. går også hurtigt og er smertefrit.. dog skal det så gøres lidt oftere.. (købes i matas)

Anmeld

29. maj 2008

ka li ja

linemus skriver:

Ja, nu jeg lige husker det, er der så nogen, der har et fif til at plukke øjenbryn, så det ikke gør så ondt? Synes at kunne huske en, der brugte noget bedøvende eller noget i den retning (Marie?).

Jeg hader at plukke dem og har derfor ladet dem gro med undskyldning om, at jeg er travl mor med 24 timers morgenhår i forvejen, så pyt med det, men ærlig talt så ser det altså træls ud, og vil gerne have dem ordnet inden jeg får for meget farve i ansigtet, så jeg ikke ender med en hvid kant...

du skal holde med en pege og tommelfinger o hver ende af dit bryn, så skal du trække/stramme brynet så meget du kan så det rigtigt spænder. og så skal du plukke i hårets gro retning.
du kan evt efter hver nap, glide en finger hen over hvor det gør ondt. det kan hjælpe.

karina - MESTER I PLUKNING AF ØJENBRYN (på andre)

Anmeld

29. maj 2008

ivfmarie

kom Xylocain liniment på området ca 10 minutter før plukning - det lindrer lidt... Men det får det ikke til at holde op med at gøre ondt. :S

God "fornøjelse"

ps købes på apoteket

Anmeld

29. maj 2008

Mie A

jeg bruger Vets voks til øjenbryn... det synes jeg virker rigtig godt og hurtigt.

Anmeld

29. maj 2008

linemus

ka li ja skriver:

linemus skriver:

du skal holde med en pege og tommelfinger o hver ende af dit bryn, så skal du trække/stramme brynet så meget du kan så det rigtigt spænder. og så skal du plukke i hårets gro retning.
du kan evt efter hver nap, glide en finger hen over hvor det gør ondt. det kan hjælpe.

karina - MESTER I PLUKNING AF ØJENBRYN (på andre)

Ai, hvis du er mester, så kom da lige fluks ;)

Knus Line - som alvorligt overvejer at lade frisøren klare det (det kan de vel, kan de ikke? Sådan nogen?)

Anmeld

29. maj 2008

Rasmine

Ej Line, kom nu ind i kampen... ;)
Selvfølgelig kan frisører det.
Desuden må du altså ikke rende rundt med svovsnegle over øjnern, det ser frygteligt ud... :P
Mener at have hørt man lige kan smække en isterning på(ikke DIREKTE på off course), men det sku bedøve.

Mette - hard core plukker UDEN bedøvelse (Og det er IKKE på min fjas, jeg snakker om ;))

Anmeld

29. maj 2008

Rasmine

PS: Lav dem nu ikke for små! :'(

Anmeld

29. maj 2008

linemus

Åh Mette jeg ved det godt. Opgav bare på et tidspunkt - især fordi det ofte var valget mellem plukke øjenbryn, spise el. sove, og jeg syntes, det tog sååå lang tid.

Og manden kan sgu ikke engang se forskel - ikke engang, hvis jeg kun har gjort det ved det ene øjenbryn :@

Anmeld

29. maj 2008

Rasmine

linemus skriver:

Åh Mette jeg ved det godt. Opgav bare på et tidspunkt - især fordi det ofte var valget mellem plukke øjenbryn, spise el. sove, og jeg syntes, det tog sååå lang tid.

Og manden kan sgu ikke engang se forskel - ikke engang, hvis jeg kun har gjort det ved det ene øjenbryn :@

LOL.
Prøve at tage det ene HELT af, og se om han opdager det.
eller begge, ligesom Whoppi Goldberg. :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.