Munder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

Stumpen

How goes??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Munder

Stumpen skriver:

How goes??

Goes ganske okay

Vi er lige hjemvendt fra en 4-dages ferie på Djursland bare os 3. Det er været super hyggeligt uden nogen kontakt til omverdenen...Vældig tiltrængt.

Lige nu er vaskemaskinen igang med det beskidte tøj, og vi sidder alle 3 og bygger legobrandstation. Det er bare så dejligt med ren afslapning og hygge.

Tanks for at du spurgte. Skal nok få læst op på, hvad I alle har skrevet i de dage jeg har været væk...meeeeen lige nu kalder familiehyggen altså

Dorte

Anmeld

31. marts 2010

Stumpen

Hmmm enten lider jeg af alzheimer ligth eller også er det gået min snude forbi at I har været på familieferie... Men hvor lyder det bare godt for dig dame at komme lidt væk fra det hele... Hvor længe var det du er sygemeldt og hvornår får du svar på prøverne??

Anja..

Anmeld

31. marts 2010

Munder

Jooo, vi tog lige et get-away

Du er absolut ikke glemsom, jeg har ikke skrevet det herinde, helt med vilje....har noget med at skrive på nettet, at man ikke er hjemme, vi ved jo ikke altid hvem der kigger med.

Jeg raskmeldte mig i fredags, og satser stærkt på at tage på arbejde efter ferien på tirsdag. Jeg får svar på prøverne på torsdag, fedt med påsken, så går der lige lidt længere tid. Jeg er spændt på, hvad de siger, men nyder absolut disse dage med min dejlige lille familie. (skal nok lægge billeder ind fra turen, når kameraet er tømt)

Anmeld

4. april 2010

Stumpen

Munder skriver:

Jooo, vi tog lige et get-away

Du er absolut ikke glemsom, jeg har ikke skrevet det herinde, helt med vilje....har noget med at skrive på nettet, at man ikke er hjemme, vi ved jo ikke altid hvem der kigger med.

Jeg raskmeldte mig i fredags, og satser stærkt på at tage på arbejde efter ferien på tirsdag. Jeg får svar på prøverne på torsdag, fedt med påsken, så går der lige lidt længere tid. Jeg er spændt på, hvad de siger, men nyder absolut disse dage med min dejlige lille familie. (skal nok lægge billeder ind fra turen, når kameraet er tømt)

Pyha troede lige at jeg skulle have bestilt værelse på det lokale plejehjem....

Mon du kan mærke bedringer allerede nu?? Kunne det være jobbet der er for stressende for dig?? Men krydser fingre for at prøverne giver dig de svar du har behov for..

Anmeld

5. april 2010

Stumpen

Munder skriver:

Hej Munder

Så lige dit indlæg på øffen, men har ikke læst den igennem og ja svarer lige i fred og fordragelig herinde..

Gør det din mave siger dig!! Føler du ikke at du har overskud til et barn mere, så drop det.. Jeg har to nemme piger, men alligevel, så kræver det da lidt at have to at tage hensyn til.. Andrea er nu så stor at I kan gøre hvad I vil når I vil.. Hvis nummer 2 kommer, så skal alt pakkes i skemaer igen (groft sagt)...

Andrea kan få det udemærket som enebarn... Min niece er enebarn.. Min søster havde en god alder da hun fik hende og da hun prøvede igen blev hun gravid udenfor livmoderen og så var det det... Men det barn bliver så passet så godt på at det er en belastning for hende... Så ja der er nok nogle ting man skal være obs på, men det er der jo også hvis man har flere..

At Andrea bliver storesøster er desværre (sort set) ikke enstbetydende med at hun fortsat er det når I engang går bort.. Der sker desværre triste ting... Skriver det ikke for at være sort seer, men pointen er at du aldrig vil kunne helgardere dig...

Føler du ikke at I har overskud til flere, jamen så drop tanken og vær der for Andrea...

Husker at Rikke fra dobbelt a-aalborg var afklaret med tanken om at Tristan skulle være det..

Jeg har jo sagt at jeg gerne vil have 3-4 unger, men den tanke er skudt i baggrunden nu, som du ved har vi haft en forfærdelig økonomi og nu ser det godt og lyst ud og det skal det fortsætte med.. Jeg vil have råd til at give mine børn gode gaver, ferier, oplevelser osv og det tror jeg ikke at jeg får med 4 børn!! Jeg tror slet ikke jeg har overskud til 4 børn.... Så pt er flere børn indstillet, men lad os se tiden an inden beslutningen står helt fast... Men jeg tror tanken om 4 børn var en del af et status-idé jeg havde.. Lidt ligesom at et hus var nødvendigt.. Men jeg ved slet ikke om jeg vil i et hus længere.. Hvis ikke vi får flere børn er her fint og bo og om 4 år, når den trælse gæld er væk vil vi have mange flere penge at gøre med til luksus og ferier og jeg er bare kommet dertil at jeg ikke gider vende hvert et øre, og tænker på alle de uforudsete regninger der kan komme ved et hus osv.. Karsten er dog ikke helt enig, men det er vist prætisen der er tale om igen -hvad man er opdraget til... Hov det blev da langt, det må du undskylde, fingrene fløg bare hen over tastaturet...

Men gør det I føler er rigtigt og så tag den derfra..

Anja..

Anmeld

5. april 2010

Munder

Tak for dit svar søde.

Jeg er nok afklaret omkring mange ting, meeen sådan et par dage med pres fra mange sider kan vælte selv den mest overbeviste.

Nej, jeg er vist ikke afklaret alligevel, kun såret over at nogle folk ikke kan acceptere at vi ikke følger gennemsnittet, der får barn nr. 2 når den første unge er 2,8 år.

Du rammer meget rigtigt med det du skriver omkring status.... SKAL man bo i hus, SKAL man have 2 eller flere børn, SKAL man være gift, SKAL man spise økologisk.....ja samfundet i dag opfinder mange SKAL'er....

Tror bare jeg prøver at leve efter det der gør mig og min lille familie (Glenn og Andrea ) lykkelige.....Hvorfor kan min familie ikke se det?????

Øv altså!

knus

Anmeld

5. april 2010

Stumpen

Munder skriver:

Tak for dit svar søde.

Jeg er nok afklaret omkring mange ting, meeen sådan et par dage med pres fra mange sider kan vælte selv den mest overbeviste.

Nej, jeg er vist ikke afklaret alligevel, kun såret over at nogle folk ikke kan acceptere at vi ikke følger gennemsnittet, der får barn nr. 2 når den første unge er 2,8 år.

Du rammer meget rigtigt med det du skriver omkring status.... SKAL man bo i hus, SKAL man have 2 eller flere børn, SKAL man være gift, SKAL man spise økologisk.....ja samfundet i dag opfinder mange SKAL'er....

Tror bare jeg prøver at leve efter det der gør mig og min lille familie (Glenn og Andrea ) lykkelige.....Hvorfor kan min familie ikke se det?????

Øv altså!

knus

Ja jeg ved det ikke.. Men find ud af hvad der for jer er rigtig lige nu og tag den derfra.. Næste gang der bliver sank, så hav en "salgstale"klar om at I ikke ønsker flere børn lige nu, men at det måske kommer og måske ikke... Det er jeres valg og det er det I skal leve efter...

Qnus..

Anmeld

6. april 2010

Munder

Stumpen skriver:

Ja jeg ved det ikke.. Men find ud af hvad der for jer er rigtig lige nu og tag den derfra.. Næste gang der bliver sank, så hav en "salgstale"klar om at I ikke ønsker flere børn lige nu, men at det måske kommer og måske ikke... Det er jeres valg og det er det I skal leve efter...

Qnus..

Den har vi skam brugt...meeeen så skal det lige kommenteres.

Jeg har det bedre nu, bliver bare så frustereret over deres manglende forståelse.

knus

Anmeld

6. april 2010

Stumpen

Munder skriver:

Den har vi skam brugt...meeeen så skal det lige kommenteres.

Jeg har det bedre nu, bliver bare så frustereret over deres manglende forståelse.

knus

Det kan jeg godt forstå at du gør.. Det er nemlig så træls at folk ikke bare kan acceptere at man gør som man gør og så ellers passe sit eget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.