Huller i ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.332 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. maj 2008

linemus

Nej, jeg kunne da ikke drømme om at gøre det ved pigerne, det er simpelthen mine, jeg lige har brug for at spørge jer til råds om.

Jeg har ikke haft øreringe i i ja... et par år er det nok. I hvert fald ikke fast, og kun i de nederste/almindelig (eller hvad skal jeg kalde dem). Har tre huller i det ene øre, to i det andet. Jeg har længe villet have nogle bestemte små ørerstikker til mine "ekstra" huller, men fik dem aldrig i gave. Da jeg så endelig fik købt dem selv, kunne jeg ski ikke få dem i! ØV, for pokker, jeg synes faktisk det er rigtig træls.

Altså det er ligesom om jeg kan få dem igennem første lag hud, men der er ikke hul igennem på bagsiden. Kan de virkelig godt være groet helt sammen, så jeg skal have lavet nye? Eller er der nogen, der har et godt fif?

Knus Line - med Nanna Pilfinger på skødet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2008

mor til en del

Det har jeg prøvet et par gange.
Rens øreringene godt, og så er det ellers bare at presse til.

Jeg har så store øreflipper at jeg kan vende dem rundt og se bagsiden i splejlet, så kan jeg se hvor det gamle hul er......

Lisbeth.

Anmeld

29. maj 2008

bette

ja de kan godt være groet sammen.. dem for oven gror hurtigere sammen end den i øreflippen.. hehe

ellers kan du prøve at tvinge den let igennem ved at komme en isterning på den anden side af øret mens du kommer øreringen igennem hullet.. men det vil jeg kun gøre hvis der er halvvejs hul i forvejen... ellers ville jeg få lavet nye huller..

Anmeld

29. maj 2008

birgittemarie

Jeg oplevede præcis det samme som dig efter nogle år uden øreringe i. Et par gange pressede jeg bare ørestikkerne igennem med det resultat, at der gik betændelse i det ene og det andet blev helt rødt og hævet.
Nu har jeg fået lavet nye og det kostede 180 kroner 8(8(8( PUHAAAaaaAAAAa! Sidst jeg fik det lavet kostede det 30 kroner. ;)
Jeg ville ikke begynde at rode med det selv, men selvfølgelig kan det vel lade sig gøre, hvis man er svært klinisk anlagt...

Knus fra Birgitte

Anmeld

29. maj 2008

Mikkelmusen

180 kr 8(8(8(8(

Mit hul i tragus var blevet mindre fordi jeg havde skiftet staven ud med en noget tyndere ring. Da jeg så ville skifte tilbage så kunne jeg ikke få den igennem, jeg gik til en piercer og hun fik presset den igennem. Smertefuldt, men det kostede 20 kr, kun fordi den ikke var lavet hos hende. Den blev fin igen uden betændelse eller noget.

Dog var jeg nødt til at ta den ud da nogle smerter i kæben pga visdomstand, gik helt op i øret og gjorde mine smerter værre. Så nu har jeg kun alm. hul i ørerne, som sjældent er i bruge men aldrig er vokset sammen. Det er ca. 10 år siden jeg fik dem.

Jeg har faktisk været pierciet et andet sted, men det er hemmeligt :P

Anmeld

29. maj 2008

Rasmine

HVad er tragus?

Anmeld

29. maj 2008

linemus

Mebach skriver:

HVad er tragus?

Av av av - jeg har lige søgt på det, da jeg også er nysgerrig. Det er den lille trekantede flip der sidder helt inde ved øregangen. Altså helt inde ved kæben.

Av, det må gøre nas... (line-pivskid)

Anmeld

29. maj 2008

Plysbjørnen

Det du kan gøre (det gjorde jeg i hvert fald), købe et par af de ørestikkere de bruger når de skyder hul i ørene, og så stoppe dem ind selv... De er til pas spidse til at du kan mærke dem igennem der hvor huden er tyndest på bagsiden... Jeg synes ikke det gjorde særligt ondt, men helt smerte frit er det ikke...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 20+2

Anmeld

30. maj 2008

Mikkelmusen

30. maj 2008

Nadi

Jeg har hørt engang at hvis du har haft ørering i i en uge så tager det en time for dem at gro sammen, 2 uger 2 timer osv. Så ja det kan sagtens være groet sammen. Desværre :P Jeg har nemlig oplevet det samme med mine "ekstra" huller. Der var det bare det ene hul som var groet sammen, så nu sidder der en permanent i mit andet "ekstra" hul...

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at få lavet det der tragus, men har bare hørt man godt kan få blomkåls-øre af det 8( Og det skal jeg bare IKKE have! Men uhh ville så gerne, må nøjes med min tattoo lige pt ;)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.