dp start POSITIVT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. maj 2008

bette

uhh ja mikkel var i då for første gang idag.. var der i 3 timer.. og hold op drengen hyggede sig.. han havde overhovedet ikke pylderet siden jeg gik.. og gjorde det heller ikke da vi sagde farvel og gik... dygtig dreng..
han styrede bare de to store tøser... hehe de sad så fint og legede sammen da jeg kom for at hente min guldklump..
pigerne er lige snart klar til børnehave, og de havde glædet sig til at mikkel kom:D
hendes egne børn var svær at få afsted til morgen.. de ville også være hjemme når mikkel kom.. hehe hvor er de børn bare søde..
han havde sovet en lille lur og ædt i massevis.. sådan!!

kan ik blive meget bedre.. så jeg er bare happy.. gik direkte hjem og flyttede om på bettemandens værelse og gjorde det til et lidt mere hyggeligt værelse.. UDEN mors og fars rod.. så nu ser der dejlig fint ud.
og bettemanden sover derinde nu.. skøøønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2008

mor til en del

Hvor er det bare skønt når det fungerer, håber meget at det bliver ved med det.....
Jeg gruer for den dag Cilas skal afsted, for han er det mest mor syge barn, jeg endnu har haft, men jeg nyder det hvert sekundt:D, og der er jo længe til september...

Lisbeth.

Anmeld

29. maj 2008

Loggidut

ork, det trængte vi til...en glad oplevelse...hvor er det bare dejligt...jeg håber det fortsætter i den dur!

Anmeld

29. maj 2008

Juniors mor

Hvor lyder det bare som en skøn start på hans dp-karriere!! Dejligt når tingene bare går meget bedre end man havde turde håbe på. Frygter stadig hvordan Julie ved reagere når det bliver hendes tur - til den tid vil hun være 14 mdr hvilket jeg absolut ikke tror er en fordel :'( Håber for jer at Mikkel er lige så glad for at blive afleveret i morgen. Knus, Helle

Anmeld

29. maj 2008

Tikki

hvor dejligt - det er en kæmpe lettelse, når det går godt. Det der med værelset burde jeg også få gjort...:S...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.