Tøj til en uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. maj 2008

linemus

Ja, jeg ved godt det er et luksusproblem, men jeg er temmelig forvirret over alle de ting vi skal have med. Nå, ja, vi skal afsted i lejet sommerhus på lørdag i en hel uge (glæder mig sindsygt, men gruer over pakningen). Hvormeget tøj skal vi have med til en baby (så ganger jeg selv med to ;))? Der er godt nok vaskemaskine og vist nok også tørretumbler, men gider jo heller ikke bruge tiden på at vaske.

Håber der er nogle derude, der er lidt mere klare i hovederne end mig, med gode råd. Er der andet jeg skal huske? (nej, ved godt det ikke er et uland vi skal til, men alligevel...)

Knus Line

PS. Har I set vejrudsigten? Det er da bare en fantastisk uge at skulle afsted i (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2008

Loggidut

tag da et sæt tøj med til hver dag...og bliver det et prob. så vask den enkelte vask...det tror jeg nok jeg havde valgt...for i guderne må vide hvor meget tøj det bliver til i dit tilfællede...lol8D

Anmeld

29. maj 2008

ivfmarie

Altså min lille Malte har 3 (TRE!) sæt ekstra tøj med til én dag i dagplejen - og han kommer oftest hjem af med mindst to af dem i en forsvarligt forseglet plastikpose +o(
Så hvis det var mig der skulle pakke, ville jeg bare tage hele kommoden med :D. Nej, jeg ville nok benytte mig af vaskemaskinen...

Da vi var afsted i julen havde vi selv mikroovn med - til opvarmning af flaske og andet babymad - har du tjekket om der er sådan én i sommerhuset?

Jeg er selv en dosk til at pakke, så jeg vil bare nøjes med at ønske jer en velsignet ferie! Jeg håber at du bliver ladet max op efter en uge med absolut ingen sure pligter ;)

Marie - misundelig! Men som bestemt under dig en uges luxus!

Anmeld

29. maj 2008

Rasmine

ivfmarie skriver:

Altså min lille Malte har 3 (TRE!) sæt ekstra tøj med til én dag i dagplejen - og han kommer oftest hjem af med mindst to af dem i en forsvarligt forseglet plastikpose +o(
Så hvis det var mig der skulle pakke, ville jeg bare tage hele kommoden med :D. Nej, jeg ville nok benytte mig af vaskemaskinen...

Da vi var afsted i julen havde vi selv mikroovn med - til opvarmning af flaske og andet babymad - har du tjekket om der er sådan én i sommerhuset?

Jeg er selv en dosk til at pakke, så jeg vil bare nøjes med at ønske jer en velsignet ferie! Jeg håber at du bliver ladet max op efter en uge med absolut ingen sure pligter ;)

Marie - misundelig! Men som bestemt under dig en uges luxus!

Er det fordi han prutter på tøjet(lort), eller spilder han, forstår da ikke hvordan han kan producere så meget vasketøj, den bette mand?

Anmeld

29. maj 2008

ivfmarie

Mebach skriver:

Er det fordi han prutter på tøjet(lort), eller spilder han, forstår da ikke hvordan han kan producere så meget vasketøj, den bette mand?

Kan du stave til G - Y - L - P .... !!!!

Anmeld

29. maj 2008

Rasmine

ivfmarie skriver:

Mebach skriver:

Kan du stave til G - Y - L - P .... !!!!

HVA???
Stadigvæk?

Anmeld

29. maj 2008

ivfmarie

Mebach skriver:

HVA???
Stadigvæk?

Jep... så snart der er væske indblandet i et måltid kommer der "hilsen" retur.
Og det er IKKE fordi han overfodres (selvom det godt kunne se sådan ud) det er simpelthen fordi der ikke bliver lukket godt nok for sækken....

Anmeld

29. maj 2008

Bamseboet :D

kan det meste ikke redes af en hagesmæk???

G-Y-L-P-E-N ???

her bruger vi ikke hagesmækker, men nogen gange kunne det være rart, fordi når mille spiser... så er der leverpostejer på kjolen adr...

(H) Helle, som nok BURDE give Mille en hagesmæk på, men får ikke liiiiige gjort det :D

Anmeld

29. maj 2008

ivfmarie

Bamseboet :D skriver:

kan det meste ikke redes af en hagesmæk???

Nope... han rammer alt! Hagesmæk eller ej. +o(
>(

Anmeld

31. maj 2008

linemus

Har aldrig lige fået sagt tak for svar ;) Rart lige at få forvirringen vendt inde i hovedet.

Kommer nok til at pakke ALT for meget - det har jeg en tendens til. Men så længe vi kan have det, gør det vel heller ikke noget.

Min mor fortalte lige i går om deres ferie, da jeg var 1 år og storebror 6, hvor vi kørte rundt i dk i en orange 2cv, der var pakket til bristepunktet og med barnestol bundet fast med snor bagpå 8D

Jeps der er mikroovn :) Den kan næsten heller ikke undværes.

Knus Line - der griber enhver lejlighed for at trykke F5 herinde indtil vi skal afsted (først i eftermiddag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.