Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det tager mig ca 5 min at gå op på min skole (Peter Sabroe, pæd. udd.)
Men hvis jeg lige skal aflevere min pige i vuggestue først så tager det lige et kvarter ekstre
Så det er til at klare...
Bor på en vej, to veje længere henne ligger vuggestuen... og så lidt længere henne ligger min uddannelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har 34km i skole - og det tager ca.20min.. Hvis der ikke er meget trafik..
jeg har 32 km til skole og det tager ca 30 min tid at køre,
Jeg har 6 km op ad bakke, på vej til skole. Det tager 23 minutter på cykel.. Det tager 12 minutter at køre hjem igen
Jeg synes det er langt at køre 56 km på arbejde. Men er man glad for det, så gør man det nok gerne. Det er jo også foskelligt, hvor lang tid det tager at køre 56 km.. Også økonomisk, ift. benzin..
Jeg har 1,5 km, og synes næsten det er lidt for kort. Tidligere har jeg haft 5-7 km til diverse jobs og skoler, og det passede mig fint. Gav lidt automatisk motion indbygget i hverdagen og tid til mentalt at omstille sig fra hjemmemodus til arbejdsmodus.
Maria
Jeg har ca. 1 km på arbejde..
men cykler også rundt på arbejde da jeg arbejder i hjemmeplejen..
Jeg kører pt 53 km hver vej. I begyndelsen betød det ingenting, men efter jeg har fået børn mangler jeg de ca. 7 timer om ugen jeg bruger på motorvejen. Så derfor flytter vi nu, så det kun bliver ca. 3 km.
FrkT skriver: Ja, jeg er nysgerrig. Hvor langt har I på arbejde/i skole?? Spørger fordi mange nærmest virker chokerede over at jeg vil køre 56 km hver vej på arbejde, nu hvor vi flytter, men jeg har da ikke indtryk af at det er så slemt. Og sagtens noget jeg kan leve med. Så ja, jeg er nysgerrig!
Ja, jeg er nysgerrig. Hvor langt har I på arbejde/i skole??
Spørger fordi mange nærmest virker chokerede over at jeg vil køre 56 km hver vej på arbejde, nu hvor vi flytter, men jeg har da ikke indtryk af at det er så slemt. Og sagtens noget jeg kan leve med. Så ja, jeg er nysgerrig!
Jeg har 42 km på arbejde. Det er på store veje det meste af vejen så det tager ca. 35 min. Det er okay at køre så langt, men har da overvejet at finde noget tættere på nu hvor jeg har fået barn, men det er kun en overvejelse endnu. Skal først starte på arbejde d. 15. august og der starter jeg der igen og så ser jeg hvad der sker :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128