Hvor langt har I på arbejde/i skole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange km har du på arbejde/i skole? (hver vej, IKKE tilsammen)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.500 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

FrkT

Ja, jeg er nysgerrig. Hvor langt har I på arbejde/i skole??

Spørger fordi mange nærmest virker chokerede over at jeg vil køre 56 km hver vej på arbejde, nu hvor vi flytter, men jeg har da ikke indtryk af at det er så slemt. Og sagtens noget jeg kan leve med. Så ja, jeg er nysgerrig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

TbCp

Jeg arbejder hjemme .... så skal bare lige ned af trappen

Anmeld

31. marts 2010

Agnete

Det kommer vel også mest an på, hvor lang tid, det tager at køre de 56 km (synes jeg)  Jeg havde i mit tidligere job omkring 100 km, og det var altså lige i overkanten. Det tog dog kun lidt over en time at køre, da der var motorvej det meste af vejen, og INGEN kø. Nu har jeg 6 km, og det tager ca 20 min på cykel

Anmeld

31. marts 2010

Barbamama

Jeg har 18km på arbejde. Jeg tager tog og bus og er 1,5 time om det fra jeg går hjemmefra til jeg er helt fremme.... Lidt træls....

Anmeld

31. marts 2010

trine3112

Jeg har 5 km til arbejde. Så det er lige til at holde ud

Anmeld

31. marts 2010

lillemunk

Har ca 5 km på job så det er super dejligt.

Anmeld

31. marts 2010

ekzunz

Jeg har 28 km hver vej, og det tager mig ca. 35-40 min, da jeg kører på nogle totalt åndsvage veje hvor jeg ofte holder rigtigt meget i kø. Bl.a. Kongevejen - den kan altså ikke anbefales...

Anmeld

31. marts 2010

Jordbærpigen

Jeg har ca. 5,5 km. til arbejde. Det er super nemt på cykel og tager små 20 min. Elsker den ekstra gratis motion hver dag

Anmeld

31. marts 2010

oo

altsåe....jeg kan ikke lige give dig kilometertal, men for at komme til universitetet skal jeg først gå heroppe fra skoven og ned til busstationen i Faaborg, det tager omkring en halv time. så skal jeg med den direkte bus fra Faaborg til Odense st., det tager en time. Så skal jeg med 41 fra Odense st til Uni og det tager en halv time, såe to timer plus ventetiden mellem busser og ikke mindst ventetiden på uni både før og efter undervisning fordi langtursbusserne ikke kører specielt hensigtsmæssigt for mig

det er egentlig hyggeligt nok, man sidder der med sin ipod og stener temmelig meget, men det er også bare rigtig rigtig meget tid ud af ens dag, fire timer, så jeg tager ikke derind med mindre det er undervisning jeg ved er vigtig for min forståelse af stoffet, eller der er en forelæser som jeg elsker

Anmeld

31. marts 2010

Becks

Jeg har 6 km til arbejde, tager små 20 min. på cykel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.