Billigt tøj til frisk mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. april 2010

Kvindemin

Loppe skriver:

Jeg vil gerne byde 175,- inkl. porto. (Jeg vil tro portoen er omkring 20-40,-, alt efter hvor meget det vejer. )

Louise

Du for det ikke til mindre end 175 kr. Det er meget meget billigt i forvejen. Og har lige snakket med min mand omkring porto, det er nok 40 kr. Så lige omkring de 200.

Vh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Ina33

Chritinap skriver:

Du for det ikke til mindre end 175 kr. Det er meget meget billigt i forvejen. Og har lige snakket med min mand omkring porto, det er nok 40 kr. Så lige omkring de 200.

Vh

Hmm må lige tænke over det, hvordan er de i størrelsen, jeg er nemlig normalt en lille XS...  Er de små eller store i størrelsen? - Ved godt det kan være svært at svare på..

Louise

Anmeld

1. april 2010

Kvindemin

Loppe skriver:

Hmm må lige tænke over det, hvordan er de i størrelsen, jeg er nemlig normalt en lille XS...  Er de små eller store i størrelsen? - Ved godt det kan være svært at svare på..

Louise

Det kan jeg ikke sige, den stribede der syntes jeg er lidt lille.
Men den 'orange', den er normal af størrelse. (det betyder jo heller ikke så meget, idet det er sådan nogle skjorter)

Anmeld

1. april 2010

Ina33

Chritinap skriver:

Det kan jeg ikke sige, den stribede der syntes jeg er lidt lille.
Men den 'orange', den er normal af størrelse. (det betyder jo heller ikke så meget, idet det er sådan nogle skjorter)

Ja min tanke er nemlig også at nu de skal sidde løst, så har det ikke den store betydning. Forresten kunne du være interesseret i at bytte med nogle af smykkerne jeg har til salg?

Louise

Anmeld

1. april 2010

Kvindemin

Loppe skriver:

Ja min tanke er nemlig også at nu de skal sidde løst, så har det ikke den store betydning. Forresten kunne du være interesseret i at bytte med nogle af smykkerne jeg har til salg?

Louise

De er super søde. Men ikke noget jeg bruger, ellers tak.

Anmeld

1. april 2010

Ina33

Chritinap skriver:

De er super søde. Men ikke noget jeg bruger, ellers tak.

Ok, hvis jeg overfører 200,- til din konto, har vi så en handel?

Louise

Anmeld

1. april 2010

Kvindemin

Loppe skriver:

Ok, hvis jeg overfører 200,- til din konto, har vi så en handel?

Louise

Jep. du kan lige skrive et brev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.