penneveninde til 10 årig datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

Diana...

nutche skriver:

ja jeg havde det også langt op i teenage årene og nyder da tanken om at skrive og få breve.... det er lidt andet end e-mail og sms

Ja det noget helt andet det er så hyggeligt. kan huske jeg altid skulle tømme postkassen og tjekke om der var brev til mig.

Jeg troet slet ikke man brugte det mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Lone Jakobsen

Diana... skriver:

Ja det noget helt andet det er så hyggeligt. kan huske jeg altid skulle tømme postkassen og tjekke om der var brev til mig.

Jeg troet slet ikke man brugte det mere.

he he...min datter vil altså bare så gerne ha breve...så jeg synes det er lidt sjovt. og langt mere personligt.

Anmeld

19. april 2010

MoarTil4

nutche skriver:

nu ved jeg ikke hvor mange der har så store piger. men efter at ha fået en super penneveninde herinde fra. ønsker min datter sig nu også en.

så hvis en af jer har en datter på 8-14 år som ku ha lyst til at skrive rigtige breve til en anden. ja så send mig endelig en mail med adresse

mange hilsner Lone

Jeg har en datter på 9½ år og går i 3. klasse, hun elsker når der er breve til hende i postkassen.

Jeg vil da foreslå hende denne rigtige gode idé. Hvis hun er med på idéen, så hører du mere fra mig :-)

hilsen Mette Mortil3 dejlige tøser

Anmeld

19. april 2010

Lone Jakobsen

MetteMorTil3 skriver:

Jeg har en datter på 9½ år og går i 3. klasse, hun elsker når der er breve til hende i postkassen.

Jeg vil da foreslå hende denne rigtige gode idé. Hvis hun er med på idéen, så hører du mere fra mig :-)

hilsen Mette Mortil3 dejlige tøser

sku sige fra hende at hun har nok nu....hun skriver med 2 lige pt.

Anmeld

19. april 2010

MoarTil4

nutche skriver:

sku sige fra hende at hun har nok nu....hun skriver med 2 lige pt.

helt i orden :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.