penneveninde til 10 årig datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.790 visninger
14 svar
1 synes godt om
30. marts 2010

Lone Jakobsen

nu ved jeg ikke hvor mange der har så store piger. men efter at ha fået en super penneveninde herinde fra. ønsker min datter sig nu også en.

så hvis en af jer har en datter på 8-14 år som ku ha lyst til at skrive rigtige breve til en anden. ja så send mig endelig en mail med adresse

mange hilsner Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

JustAnotherName

nutche skriver:

nu ved jeg ikke hvor mange der har så store piger. men efter at ha fået en super penneveninde herinde fra. ønsker min datter sig nu også en.

så hvis en af jer har en datter på 8-14 år som ku ha lyst til at skrive rigtige breve til en anden. ja så send mig endelig en mail med adresse

mange hilsner Lone

Aj, hvor jeg synes det er en sød idé.

Desværre er min den ældste kun 2 år 
Men jeg MÅTTE altså bare lige kommentere på dit indlæg.

Da jeg var barn havde jeg nemlig også et par penneveninder.
Det er altså noget helt specielt for sådan en ung pige, at have...

Jeg håber din datter får sig en god penneven her igennem, og sikke sødt, at du leder efter én til hende   

Anmeld

31. marts 2010

lillemunk

Hej
Jeg har en datter på 9½ hun ville måske.... men må jo lige høre hende om det først.
Syntes iden er sød, og super god træning for dem.
Hun ligger og sover lige nu og nyder sin påske ferie.

Krams fra Karin

Anmeld

31. marts 2010

Lone Jakobsen

JustAnotherName skriver:

Aj, hvor jeg synes det er en sød idé.

Desværre er min den ældste kun 2 år 
Men jeg MÅTTE altså bare lige kommentere på dit indlæg.

Da jeg var barn havde jeg nemlig også et par penneveninder.
Det er altså noget helt specielt for sådan en ung pige, at have...

Jeg håber din datter får sig en god penneven her igennem, og sikke sødt, at du leder efter én til hende   

hejsa

mange tak for din søde kommentar hun har jo set at jeg har skrevet breve til min penneveninde.....og da jeg også begyndte at sende og modtage sjove kort.....synes hun bare det ku være vildt hyggeligt at have en at srive breve til også. (og så er det bare super god dansk træning)

men ja....jeg havde også penneveninder som barn og har altid nydt at skrive og modtage breve

og så er det bare vildt svært for en 10 årig at finde penneveninder selv, så synes det ville være trygt at gøre det for hende herinde

Anmeld

31. marts 2010

Lone Jakobsen

lillemunk skriver:

Hej
Jeg har en datter på 9½ hun ville måske.... men må jo lige høre hende om det først.
Syntes iden er sød, og super god træning for dem.
Hun ligger og sover lige nu og nyder sin påske ferie.

Krams fra Karin

hejsa

jamen du giver bare besked når du har snakket med hende. hun fik en adresse på en herinde fra igår. og det første brev blev sendt her til morgen

Anmeld

3. april 2010

Lone Jakobsen

prøver lige at oppe den en gang

Anmeld

3. april 2010

Ina33

nutche skriver:

mange hilsner Lone

Jeg har en datter på 9 år, og hun er meget interesseret i en penneveninde.  Maja er 9 år, bliver 10 år til februar. Hun går i 2.klasse og er meget kreativ.

Louise

Anmeld

3. april 2010

Lone Jakobsen

Loppe skriver:

Jeg har en datter på 9 år, og hun er meget interesseret i en penneveninde.  Maja er 9 år, bliver 10 år til februar. Hun går i 2.klasse og er meget kreativ.

Louise

super dejligt jeg sender dig lige en mail med adressen.

Anmeld

3. april 2010

Diana...

Ej hvor er det bare sødt. Jeg havde selv pennevenner da jeg var barn det var bare så hyggeligt. 

Anmeld

3. april 2010

Lone Jakobsen

Diana... skriver:

Ej hvor er det bare sødt. Jeg havde selv pennevenner da jeg var barn det var bare så hyggeligt. 

ja jeg havde det også langt op i teenage årene og nyder da tanken om at skrive og få breve.... det er lidt andet end e-mail og sms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.