Kolding og omegn... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

eliasogmor

Renée88 skriver:

....så skal vi da også ha' en Koldingtråd....

...Jeg kan da starte:

Renée, 22år gammel.. Bor sammen med min kæreste på 24 og vores lille søn fra oktober 2009(5mdr) i Kolding.. Jeg er tilflytter til Kolding... Er oprindeligt fra Brædstrup - mellem Silkeborg og Horsens.. Har derefter boet nogle år i Vejle, da jeg læser til Sygeplejerske i Vejle(snart færdig, jubiiii)

Kender ikke så mange her i Kolding, så jeg er helt sikkert klar på at lære nogle nye at kende..

Knus Renée

Her hører jeg til....

jeg hedder Louise Henriksen og er 23 år gammel, og bor o lejl. sammen med min  dejlige søn Elias Christoph Henriksen på 2 år.

Jeg studere til daglig til pædagog og er ude  i min anden praktik..skal tilbage til skolebænken til august..og det glæder jeg mig til....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

sa82

jeg hedder susanne er 27, bor ca 10. min kørsel fra kolding. bor sammen med min kæreste. har ingen børn endnu.

jeg arbejder i fredericia ved byens bilpleje. i min fritid savner jeg nogen veninder at være sammen med, da jeg ikke har nogen rigtig. så håber på at der er nogen at finde her.

Anmeld

30. marts 2010

AnneBJ

Jeg hedder Anne, jeg er 23 år og bor sammen med min kæreste i Kolding. Vi har ingen børn endnu, men er så småt igang med projektet

Jeg læser til pædagog på Kolding Sem. er i 2. praktik på et fritidscenter i Fredericia. Min kæreste er uddannet smed, men har pt. et vikariat på et (andet) fritidscenter i Fredericia.

Fritiden går med familie og venner, film, musik, biograf, gåture, x-box, div. kreative hobbyer og afslapning.

Jeg er født og opvokset i Kolding, men flyttede herfra for 5 år siden. Vendte tilbage i august, og forlader det ikke igen

Anmeld

30. marts 2010

eliasogmor

AnneBJ skriver:

Jeg hedder Anne, jeg er 23 år og bor sammen med min kæreste i Kolding. Vi har ingen børn endnu, men er så småt igang med projektet

Jeg læser til pædagog på Kolding Sem. er i 2. praktik på et fritidscenter i Fredericia. Min kæreste er uddannet smed, men har pt. et vikariat på et (andet) fritidscenter i Fredericia.

Fritiden går med familie og venner, film, musik, biograf, gåture, x-box, div. kreative hobbyer og afslapning.

Jeg er født og opvokset i Kolding, men flyttede herfra for 5 år siden. Vendte tilbage i august, og forlader det ikke igen

så er det lige jeg tænker..Anne Anne... kan ikke sætte ansigt på dig.. vi går på samme "årgang"......må jeg se et billede?????

Anmeld

30. marts 2010

AnneBJ

Det må du da Kan man det, når man ikke er "guld" profil eller hvad det hedder?

Jeg går i 08S - men er først kommet til her 1. feb. Så har været på indkald, men ellers ikke rigtig været på semi...

Anmeld

28. april 2011

A.

hov jeg vil også være med..

bor også i kolding med min dreng på snart 3 år og min kæreste  vi venter en lille baby til november

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.