Kolding og omegn... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Halbschön

....så skal vi da også ha' en Koldingtråd....

...Jeg kan da starte:

Renée, 22år gammel.. Bor sammen med min kæreste på 24 og vores lille søn fra oktober 2009(5mdr) i Kolding.. Jeg er tilflytter til Kolding... Er oprindeligt fra Brædstrup - mellem Silkeborg og Horsens.. Har derefter boet nogle år i Vejle, da jeg læser til Sygeplejerske i Vejle(snart færdig, jubiiii)

Kender ikke så mange her i Kolding, så jeg er helt sikkert klar på at lære nogle nye at kende..

Knus Renée

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Gælder Fredericia under omegn?

Anmeld

30. marts 2010

Halbschön

Frederic's moar skriver:

Gælder Fredericia under omegn?

Ja da Der er da ikke langt

Anmeld

30. marts 2010

Renée88 skriver:

Ja da Der er da ikke langt

nope.

Sygeplejske stud. Uh ha, så er det jer drengene slås om at komme op at hjælpe når i kører i stykker (glemmer at slukke lys, punkteringer osv)

Det tager ikke lang tid at 'flyve' til kolding herfra....

Har lavet en fredericia tråd, men ellers sniger jeg mig med herinde...

Anmeld

30. marts 2010

Renée88 skriver:

...Jeg kan da starte:

Renée, 22år gammel.. Bor sammen med min kæreste på 24 og vores lille søn fra oktober 2009(5mdr) i Kolding.. Jeg er tilflytter til Kolding... Er oprindeligt fra Brædstrup - mellem Silkeborg og Horsens.. Har derefter boet nogle år i Vejle, da jeg læser til Sygeplejerske i Vejle(snart færdig, jubiiii)

Kender ikke så mange her i Kolding, så jeg er helt sikkert klar på at lære nogle nye at kende..

Knus Renée

Nå ja her kommer lige lidt om vores familie...

Hedder Linda er 30 år (føler mig som 22) og bor sammen med Ruben på snart 29. Vi har været gift i snart 7 år og vi har sammen skøn-herlige Frederic på snart 19 mdr, han er fra 3 sep. 2008.

Manden er født og opvokset her i 7000 kommunen, hvor jeg er født og opvokset i Rødekro - så er tilflytter.

Han arbejder ude i taulov ved sca.

Jeg kører som autoredder for dansk autohjælp.

Vi kender ikke rigtig nogen ud over familie... Så bare det at kunne lære lidt flere at kende og evt ses med ville være mega fedt.

Anmeld

30. marts 2010

Halbschön

Frederic's moar skriver:

nope.

Sygeplejske stud. Uh ha, så er det jer drengene slås om at komme op at hjælpe når i kører i stykker (glemmer at slukke lys, punkteringer osv)

Det tager ikke lang tid at 'flyve' til kolding herfra....

Har lavet en fredericia tråd, men ellers sniger jeg mig med herinde...

Haha, det er måske noget som sygeplejersker er gode til ?

Jeg har slet ikke kørekort, så bare vent.. Når jeg en dag kommer til at køre rundt, så er jeg sikkert en af dem

Anmeld

30. marts 2010

Renée88 skriver:

Haha, det er måske noget som sygeplejersker er gode til ?

Jeg har slet ikke kørekort, så bare vent.. Når jeg en dag kommer til at køre rundt, så er jeg sikkert en af dem

Det er faktisk ret sjovt...

Når der er lidt stille og vi går ude på station'en og pudser bil, skal du bare se når der kommer en tur op til jer... Så er det lige før de slås om at få turen... Og kommer hjem og fortæller hvilken skøn mm. pige de har hjulpet...

Anmeld

30. marts 2010

Susanne79

Hej

Jeg hedder Susanne, er 30 år og bor i Kolding sammen med min kæreste Michael og vores datter Maja der er 1 måned.

Flyttede til Kolding for snart 6 år siden.

Når jeg ikke er på barsel, arbejder jeg som intern salgsassistent i Fredericia. 

Fritiden går med hunden, jagt, vores hus og nu vores datter.

Synes altid at det er sjovt at lærer andre at kende......

Anmeld

30. marts 2010

Moar'en

Jeg ved ikke lige om jeg høre til her, men prøver alligevel. (er også hoppet i fredericia og Horsens)

Hej Jeg hedder Rikke og er 25 (26 i maj) Lige nu går jeg hjemme med kompentation for tabt arbejdsfortjeneste og passer vores dejlige lille Viktor. Vi har lige fået tilbudt DP plads til ham, så nu regner jeg med jeg skal starte på arbejde igen ca midt i maj. Jeg arbejder som social og sundhedshjælper i udeteam i vejle og jeg glæder mig faktisk lidt til at starte igen, har ikke været på arbejde siden dec. 08. Jeg er gift med Anders på 28 (29 til dec.) som arbejder som sap konsulent ved Vejle handelsskole. Vi har lige købt hus i Bredste som vi flyttede ind i, i November.

Det var lidt om mig, spørg endelig hvis i vil vide mere.

Anmeld

30. marts 2010

eliasogmor

Renée88 skriver:

...Jeg kan da starte:

Knus Renée

Her hører jeg til....

jeg hedder Louise Henriksen og er 23 år gammel, og bor o lejl. sammen med min  dejlige søn Elias Christoph Henriksen på 2 år.

Jeg studere til daglig til pædagog og er ude  i min anden praktik..skal tilbage til skolebænken til august..og det glæder jeg mig til....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.