Foret sovedragt i str. 56 fra Me too. (Pige) + Joha hue.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
981 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

anna-jonas

Rigtig lækker kirsebærrød sovedragt i str. 56 (stor), med tilhørende lille elefanthue i strib fra Joha. Er i super stand, og passer perfekt til forårsvejret.

Sælges for 60 pp.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Smillaz

Hej

Jeg venter pige ved PKS her om 14 dag, og kunne godt bruge en lille sovedragt her i overgangsperioden.  Er dragten i ok stand? - og hvad er prisen inkl. porto (jeg bor ved Skive).

Mvh Lene

Anmeld

31. marts 2010

anna-jonas

Smillaz skriver:

Hej

Jeg venter pige ved PKS her om 14 dag, og kunne godt bruge en lille sovedragt her i overgangsperioden.  Er dragten i ok stand? - og hvad er prisen inkl. porto (jeg bor ved Skive).

Mvh Lene

Hej Lene!

Spændende, med den forestående fødsel............hvad skal din lille pige hedde??

Dragten er i rigtig flot stand, der er intet galt med den..............huen er næsten som ny. Det koster 33 kr. at sende det som b-post. Jeg har en del pigetøj i str. 50 til 68..............ville du være interesseret i at købe mere, og sparer en masse penge. Det er kun brugt til min lille Ida, som er 1 år nu. Noget af det, har aldrig været på.............da vi var indlagt store dele af sommerferien sidste år.

Kan tage billeder, og sende til dig.

M.v.h Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.