Godmorgen i gæve kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. maj 2008

mor til en del

Håber i alle fik en nogenlunde nattesøvn. Cilas's to fortænder i overmunden er nu brudt helt igennem, og vi sover lidt mere om natten, men han er jo stadig total afhænig af mine bryster, jeg overvejer seriøst at stoppe natteamningen, da han napper mig, bare sådan lige et mirko stykke skind imellem hans negel, av for den lede hankat hvor gør det ondt, og mine bryster er efterhånden oversået med sår, fra hans lille natteshow.:( Men han får jo ikke flaske og jeg kan ikke få ham til at drikke væske nok på kop, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg gør:'( Imorgen skal han til øreløge og tømmes for voks og hvad ellers de kan finde i øregangen:), og mandag er det så sygehuset, der skal tjekkeører. Denne gang skal vi dog kun til Viborg, men skal tjekkes i Århus ign i august. Jeg trækker for groft på mine forældre med pasning for tiden, det er efterhånden en gang i ugen, men de brokker sig ikke, så jeg det må jo være okay. Ahhhh så skal der skiftes lorteble, ja dem er der sku'¨nok af her i huset... Godmorgen fra Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2008

Loggidut

og godmorgen til dig også!

ja detmed de ører...det er dælme træls, her til morgen har jeg faktisk selv truet manden med at tage til læge med den bette...for hun tager sig også til øréne, men virker ikke til at have ondt i dem.

vi har også sovet dejligt, i modsætning til i går, hvor pigebarnet syntes hun skulle underholde mig klokken 3 om natten.

tillykke med de nye bisser...der vælter godt nok nogle pløkker frem på alle ungerne i den her tid...8D

men et søvnigt godmorgen herfra mig af!

Anmeld

29. maj 2008

bette

godmorgen på hjemmesiden;)

jo tak vi har sådan set sovet udemærket.. er ved at gøre klar til mikkel skal i dagpleje for første gang.. håber alt går godt.. min veninde kommer og henter os.. skal jo have barnevogn og alt muligt med.. og så henter jeg ham bare på cykel.. (6km hver vej)
dejligt at tænderne er brudt igennem.. det gør stor forskel på nattesøvnen..! mikkel er jo ved at få sine kindtænder. damn det tager jo en krig for dem at komme frem.. en af dem er brudt igennem og en anden er tæt på.. så lige pt har han 9 tænder.. sygt..!

hmm kan du ikke give ha væske af en drikkedunk? det har jeg lært mikkel og der drikker han langt mere vand end af kop og alt mulig andet...
det er så nemt, fx om natten hvis han er tørstig har jeg lige den stående med frisk vand.:)

håber ørene er okay.

godmorgen krammer

Anmeld

29. maj 2008

Marco2

GOdmorgen til dig også. Emily ville heller ikke tage flaske. MEn så gav vi hende en sutteflase med det mindste hul, men med vand, som hun så kunne lege med og sutte af hvis hun fik lyst til det. Efter et kort stykke tid var hun blevet helt fortrolig med sutteflasken og tager gerne vand og mme fra den. Så sådan én har jeg med i barenvognen hele tiden, så jeg på alle tider kan tilbyde hende væske. Da jeg skulle stoppe amningen for ca 14 dage siden, prøvede vi at give flaske med mme i, og hun drak 210 ml uden at blinke, og sov for første gang igennem.8D Og nu ligefrem jubler hun når jeg finder flasken frem og gør klar til en tår. Jeg gik over til at give hende mme da jeg stoppede amningen fordi jeg ellers ikke kan få de 700 ml mælkeprodukter i hende om dagen som hun skal ha'. AG - som er glad for at have stoppet natteshowet på en nem måde ;)

Anmeld

29. maj 2008

ka li ja

det med at de tager sig til ørene, kan være fordi der kommer væske i dem. ikke noget alvorligt, men det kan give dem en trykkende fornemmelse i øret lige mens det står på. ligesom når vi får vand i ørene og høre svagere. det har lægen lige sagt til mig i dag.
jeg troede nemlig ikke arthur var kommet over hans MØB, fordi han stadig engang imellem hiver i de ører

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.