Seje mødre fra roskilde og omegn :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Frøken Sørensen

Hey

Nu er det godt nok nogle måneder siden du har skrevet herinde, men hvis du stadig er frisk... så kommer jeg gerne til Roskilde og laver noget sjovt sammen med dig 

Jeg bor selv i Brøndby sammen med min forlovede og vores søn Lucas på snart 6 mdr.

Er 23 år...

... Og er selv på barsel i øjeblikket... Så har masser af tid til at lave noget sammen med en SEJ mor og hendes søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Dansker I Holland

Hejsa piger Jeg leder osse efter seje mødre i den omegn Jeg bor så i Taastrup Så hvis nogle er friske, så tøv endelig ikke med at skrive til mig ;D Smiler..

Mvh Sussie 20+0

Anmeld

29. juni 2010

louise8723

Miss G skriver:

Hey

Nu er det godt nok nogle måneder siden du har skrevet herinde, men hvis du stadig er frisk... så kommer jeg gerne til Roskilde og laver noget sjovt sammen med dig 

Jeg bor selv i Brøndby sammen med min forlovede og vores søn Lucas på snart 6 mdr.

Er 23 år...

... Og er selv på barsel i øjeblikket... Så har masser af tid til at lave noget sammen med en SEJ mor og hendes søn

hehe jamen kom glad.. jeg er frisk xD

Anmeld

29. juni 2010

louise8723

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa piger Jeg leder osse efter seje mødre i den omegn Jeg bor så i Taastrup Så hvis nogle er friske, så tøv endelig ikke med at skrive til mig ;D Smiler..

Mvh Sussie 20+0

jamen jo flere jo bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.