Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KarinaRoskilde skriver: Det kunne da være fedt at mødes.. Jeg er 26 år - bor i Roskilde og venter vores første barn til august..
Det kunne da være fedt at mødes..
Jeg er 26 år - bor i Roskilde og venter vores første barn til august..
Ja det kunne det helt klart ;D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er også fra Roskilde omegn, men det ved du jo godt . *fnis*
FrkLarsen skriver: Jeg er også fra Roskilde omegn, men det ved du jo godt . *fnis*
hehe yup sja se hvor mange jeg li kan finde og så evt lave et babymøde halløj
louise4060 skriver: Jamen hej med dig - uha lyder spændende.. hvor syd fra roskilde? forresten kan se du har skrevet noget med neutralt tøj.. - hvis det er har jeg en del i neutralt i str. 50-56 som du kan få meget meget billigt.. noget af det er ikke brugt andet kun få gange
Jamen hej med dig - uha lyder spændende.. hvor syd fra roskilde?
forresten kan se du har skrevet noget med neutralt tøj.. - hvis det er har jeg en del i neutralt i str. 50-56 som du kan få meget meget billigt.. noget af det er ikke brugt andet kun få gange
Jeg bor ved Viby.
Hehe okay, jeg tror efterhånden jeg har fået skrabet noget tøj sammen og så regner jeg med at købe lidt, når den lille kommer til verden og jeg ved om det er drenge eller pige afdelingen jeg skal kigge i :-)
Halløjsa.... Jamen jeg bor i postnr 4060, I byen Englerup.....
Jeg går dog ikke på barsel mere da min den sidste er fra feb. 09....
Men jeg er da fra området...
*Charlotte* skriver: Jeg bor ved Viby. Hehe okay, jeg tror efterhånden jeg har fået skrabet noget tøj sammen og så regner jeg med at købe lidt, når den lille kommer til verden og jeg ved om det er drenge eller pige afdelingen jeg skal kigge i :-)
okay så
hvornår kommer baby så?
louise4060 skriver: okay så hvornår kommer baby så?
Inden for en måneds tid :-) Har termin d. 23. maj
Når jeg går på barsel, er jeg da i den grad frisk på baby-bio og lignene på Ro's torv
*Charlotte* skriver: Inden for en måneds tid :-) Har termin d. 23. maj
uhhhh.. det r jo snart å må du glæde dig helt vildt
Zafir skriver: Når jeg går på barsel, er jeg da i den grad frisk på baby-bio og lignene på Ro's torv
jamen helt sikkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128