Den der pærecider-mousse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

Ranarupta skriver:

Nej, jeg skal nemlig også lave den til imorgen

Jeg laver tobleronecreme til...

Mmmhh.. Lyder også lækkert!!

Jeg har min i køleskabet nu, og der er nu gået 3 kvarter, og den er først lige begyndt at stivne nu..     Jeg ved ik om jeg har gjort noget forkert, har ellers fulgt opskriften 100%.. Men ville lige nævne det for dig, for jeg panikkede lige lidt, nu når der står at den stivner hurtigt! Hehe...

Stine 35+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Ranarupta

Tilmeldt skriver:

Jeg har min i køleskabet nu, og der er nu gået 3 kvarter, og den er først lige begyndt at stivne nu..     Jeg ved ik om jeg har gjort noget forkert, har ellers fulgt opskriften 100%.. Men ville lige nævne det for dig, for jeg panikkede lige lidt, nu når der står at den stivner hurtigt! Hehe...

Stine 35+0

Mange tak, skal du have.

Jeg regner med at lave den imorgen tidlig/formiddag. Krydser fingre for, at min ikke driller og at din er klar nu.

Anmeld

1. april 2010

Ranarupta

Tilmeldt skriver:

Stine 35+0

Hm... Jeg har lavet dobbelt portion og ved ikke, om det har noget med det at gøre, men min har stået i køleren 1 time og det er kun ude i siderne af skålen, at den er ved at stivne... 

Godt, at den først skal spises i aften

Anmeld

1. april 2010

Dot D

Ranarupta skriver:

Hm... Jeg har lavet dobbelt portion og ved ikke, om det har noget med det at gøre, men min har stået i køleren 1 time og det er kun ude i siderne af skålen, at den er ved at stivne... 

jeg lavede den forleden dag, den stivnede også langsomt. Jeg puttede den i kagen, mens den var let blød, den stivnede i kagen, da den lå på køl. Smagte godt, men mine gæster synes den smagte af banan ved ikke lige hvor det kom fra, hi hi hi. Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg laver den

Anmeld

1. april 2010

Ranarupta skriver:

Min stod også på køl i  3 timer, inden jeg  synes den var stiv nok til jeg turde putte den i kagen!  Iøvrigt tror jeg at næste gang jeg skal lave  den, så  undlader jeg sukker helt.. Synes den er meget sød, også  nu hvor jeg har puttet nogle grofthakket dåse-pære ovenpå!!  Men mums, den smager nu lækkert! Dejlig frisk!

Stine 35+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.