hvor meget tv får dit barn lov til at se

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Vingummien

Har en unge der ikke gider at se tv hehe Så det er meget nemt.

Her kæmper jeg med bare at få ham til at ville se det 2 min hvis man lige skal ordne noget Ej han ser det ikke hvis han ikke vil.

Jeg ser tv hvis han er oppe og der er noget jeg vil se, men hvis han vil lege eller sådan så kommer han selvfølgelig først, sætter mig ikke bare og stener tv og så glemmer alt om ham.

Mange gange køre der også et musik program i baggrunden hjemme hos os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Guldet

HiHi.. Laura gider heller ikke se tv.. der er kun en tegnefilm der kan fange hendes opmærksomhed og det er en tegnefilm der hedder Chiro.. kommer hverdag kl. 16.55. og varer blot et par minutter.. så kan moren lige nå lidt  men ellers gider hun ik tvet.. og hun slukker det også gerne.. den lille spilopmager .. hun er 15 mdr.

Anmeld

30. marts 2010

Cris

Min søn er to og han er begyndt at se lidt på det nu. Før kunne han ikke sidde i 2sek! Men jeg finder nogle hyggelige tegneserie, jeg gider ikke de der grimme amerikanske nogle til drenge... Men det er meget praktisk at han ser lidt mens jeg giver tøj til den lille, eller mens jeg laver et eller andet. Jeg tror han har set max. en time indtil nu og ikke hver dag. Men som sagt, det er dejligt en gang i mellem at de kan så jeg kan tage mig lidt af den lille eller jeg kan sidde på toilettet helt alene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.