Ødelagt af spænding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

Sofia

kitty skriver:

Det værste er at vi var skrevet op et andet sted, der var åbne om at de havde venteliste og derfor først kunne tale med os 18. maj, Så ringede jeg til Brædstrup g fik at vide at der ikke var venteliste og at de gerne ville tage os ind.. Og så bliver det endnu senere...

Jeg holder ikke til det...

Mærkeligt de siger de ingen venteliste har, og at der så alligevel går så lang tid. Kunne de forklare hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

otlitrom

ViolaFie skriver:

Mærkeligt de siger de ingen venteliste har, og at der så alligevel går så lang tid. Kunne de forklare hvorfor?

Jeg havde slet ikke kræfter til at spørge.. Gik i sort da hun sagde det.... Sagde bare tak og lagde på...

Anmeld

29. marts 2010

Sofia

kitty skriver:

Jeg havde slet ikke kræfter til at spørge.. Gik i sort da hun sagde det.... Sagde bare tak og lagde på...

Også svært lige at skulle være skarp der og komme med uddybende spørgsmål...

Det hjælper når du får snakket med din kæreste om det hele, håber I kan finde det positive frem og lade det overskygge det negative. I det midste er processen igang nu.  

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

ViolaFie skriver:

Også svært lige at skulle være skarp der og komme med uddybende spørgsmål...

Det hjælper når du får snakket med din kæreste om det hele, håber I kan finde det positive frem og lade det overskygge det negative. I det midste er processen igang nu.  

Ja, jeg glæder mig til han kommer hjem og vi kan få talt om det... Har ÆL i disse dage, så man kan håbe vores arbejde gør at vi slet ikke behøver dem. Man har jo lov at håbe!!

Vi skal nok klare det, kærestn og jeg, det ved jeg.. Men nogle gange føles det bare som om at det skal gøres svært for os... Vi rejser os altid igen.. Bare vi har hinanden

Anmeld

29. marts 2010

Sofia

kitty skriver:

Ja, jeg glæder mig til han kommer hjem og vi kan få talt om det... Har ÆL i disse dage, så man kan håbe vores arbejde gør at vi slet ikke behøver dem. Man har jo lov at håbe!!

Vi skal nok klare det, kærestn og jeg, det ved jeg.. Men nogle gange føles det bare som om at det skal gøres svært for os... Vi rejser os altid igen.. Bare vi har hinanden

Dejligt svar

Altid skønt at være to om tingene.

Og ja, I klarer den da bare selv nu her, home-made on its way

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

ViolaFie skriver:

Dejligt svar

Altid skønt at være to om tingene.

Og ja, I klarer den da bare selv nu her, home-made on its way

Håber du har ret. Så kan vi -meget modent- række tunge og give fingeren til Brædstrup

Nu har jeg trøstespist chokolade. Det hjalp ikke, men det smagte godt. Ser frem til træning i eftermiddag, så kan jeg afreagere...

Det skal vel nok går alt sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.